بازی هافناوریکسب و کار

تماشا کنید: تریلر معرفی بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales برای کنسول PS5

بامداد امشب امروز مراسم پلی استیشن با رونمایی از کنسول PS5 برگزار شد. در این مراسم شاهد پخش تریلر بازی‌های جدید برای این کنسول بودیم که یکی از آنها بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales بود.

مرد عنکبوتی مارول یا همان Marvel’s Spider-Man نسل قبل از بازی‌های ابرقهرمانی مارول بود که توسط Insomniac Games ساخته شده و Sony Interactive Entertainment آن را منتشر کرد. این بازی به صورت در سال 2018 برای کنسول پلی استیشن 4 معرفی شد و با استقبال بسیار خوبی از سمت کاربران روبه‌رو شد.

حالا پس از 2 سال، نسل جدید این بازی با عنوان Marvel’s Spider-Man: Miles Morales توسط اینستامنیاک گیمز برای کنسول جدید سونی، یعنی پلی استیشن 5 معرفی شده است. در مراسم امروز پلی استیشن، تریلر معرفی اسپایدرمن – مایلز مورالز اولین اولین تریلر بازی بود که پخش شد و این نشان می‌دهد که سونی تا چه اندازه بر روی محبوبیت این بازی انحصاری خوب حساب کرده است.

تریلر بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales

به نظر می‌رسد که بازی جدید داستان زندگی مرد عنکبوتی جدید، یعنی مایلز مورالز است که در نسخه قبل بازی دیده بودیم که به اسپایدرمن جدید تبدیل شده است. از شما دعوت می‌کنیم تریلر معرفی این بازی را تماشا کنید و نظرات خود در خصوص آن را با ما به اشتراک بگذارید.

تماشای ویدئو از یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا