بازی هافناوریکسب و کار

دو صفحه کلید حرفه ای گیمینگ از کولرمستر معرفی شد!

کولر مستر، کمپانی شناخته شده در زمینه طراحی و ساخت لوازم جانبی گیمینگ، به تازگی از دو صفحه کلید یا کیبرد جدید خود با نام های MK730 و CK530 رونمایی کرد که در ادامه به معرفی این دو کیبرد خواهیم پرداخت. به گفته ی مدیر عمومی لوازم جانبی این کمپانی، این دو محصول در واقع دو مدل از بهترین و پرفروش ترین مدل های Tenkeyless خواهند بود.

کیبرد MK730

کیبرد MK730 به گونه ای طراحی شده که دارای یک بخش نرم و قابل شستشو بوده و برای راحتی مچ دست طراحی شده است. در واقع این طراحی منحصر به فرد تجربه ی متفاوتی را از گیمینگ برای گیمرها به ارمغان خواهد آورد. طراحی مینیمالی این کیبرد نظر گیمرها را به خود جلب خواهد کرد. در طراحی این مدل از یک نوار نورانی برای زیبایی بیشتر نیز استفاده شده است و البته امکان تنظیم و شخصی سازی این نورها از طریق نرم افزار مخصوص Cooler Masters وجود خواهد داشت. باید اشاره کنیم که این کیبرد از طریق کابل USB Type-C به دستگاه شما قابل اتصال خواهد بود. با وجود سوییچ های بادوام و مقاوم، طول عمری بالا در این مدل تضمین می شود در نتیجه گیمرها می توانند بر روی این کیبرد جدید از کولرمستر حساب کنند.

مدل CK530از سوی دیگر شاهد مدل CK530 هستیم که این مدل نیز از سوییچ های مقاوم و با طول عمر بالا بهره می برد البته جزییاتی در این زمینه مطرح نشده است اما می توانید بر عملکرد بالای این محصول حساب کنید. این صفحه کلید از طراحی جمع و جوری بهره برده و مجهز به یک صفحه ی آلومینویمی براق در طراحی است. کیبرد CK530 یک محصول حرفه ای بوده و این مدل نیز تجربه ی خوبی از گیمینگ را برای کاربران به ارمغان می آورد.

در نهایت باید اشاره کنیم که این دو صفحه کلید مکانیکی MK730 و CK530 به ترتیب با قیمت های 120 یورو و 70 یورو به بازار عرضه خواهند شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا