معرفی بازی ترسناک Stray Souls + تریلر

استودیو «جوکای» (Jukai Studio) با انتشار تریلری بازی جدید و ترسناک «ارواح ولگرد» (Stray Souls) را معرفی کرد.

Stray Souls یک بازی ترسناک روان‌شناسانه است که توسط استودیو Jukai Studio و به کارگردانی «آرتور لاچکوفسکی» (Artur Laczkowski) ساخته می‌شود. Versus Evil ناشر این بازی اعلام می‌کند Stray Souls برای پلتفرم‌های «پلی استیشن 5» (PlayStation 5)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و رایانه شخصی (PC) عرضه می‌شود. به احتمال فراوان زمان انتشار بازی Stray Souls به اواخر سال جاری موکول می‌شود و این بازی با موتور گرافیکی «آنریل انجین 5» (Unreal Engine 5) در حال توسعه است.

داستان بازی Stray Souls درباره پسر نوجوانی با نام «دانیل» (Daniel) است که به تازگی مادربزرگ خود را از دست داده است. او تنها در خانه مادربزرگ خود زندگی می‌کند اما خانه رویایی مادربزرگ به یک کابوس وحشتناک تبدیل می‌شود و جهنم راهی برای ورود به خانه پیدا می‌کند. Jukai Studio برای نمایش واقع‌گرایانه شخصیت‌ها و دشمنان بازی تصمیم گرفته از موتور گرافیکی شرکت Epic استفاده کند.

استودیو Jukai بازی Stray Souls را ترکیبی از عناصر بازی‌های ترسناک ژاپنی با ترفندهای مدرن ژانر وحشت می‌داند. بازیکنان در این بازی با انواع سیستم‌های تصادفی از جمله برخورد ناگهانی با دشمنان، قراردادن آیتم‌ها، فعالیت‌های ماورالطبیعه و حتی الگوهای تغییر آب و هوا روبرو می‌شوند. بنابراین بازی Stray Souls شباهت کاملی با بازی‌های امروزه ژانر وحشت ندارد. دارندگان رایانه شخصی می‌توانند هم‌اکنون بازی Stray Souls به فهرست عناوین مورد انتظار خود در پلتفرم «استیم» (Steam) اضافه کنند. شما می‌توانید تریلر معرفی بازی Stray Souls را در پایین صفحه تماشا کنید: