SSD قابل حمل سیلیکون پاور با سرعت و کیفیت بالا معرفی شد!

محصول جدید سیلیکون پاور که یک SSD قابل حمل است با عنوان Bolt B75 Pro معرفی شد. این محصول از رابط USB 3.1 Gen2 بهره برده و یک دستگاه ذخیره ساز بسیار کاربردی محسوب می شود. در این مدل تلاش شده تا از SSD به عنوان یک ذخیره ساز قابل حمل استفاده شود در نتیجه شاهد کارایی بیشتری از این مدل خواهیم بود. در ادامه جزییات بیشتر را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

طراحی این مدل در واقع از مدل های پیشین ایده گرفته و از ظرافت و زیبایی خاصی برخوردار است. در بدنه Bolt B75 Pro از فلز موجدار استفاده شده که از مقاومت خوبی هم برخوردار است.Bolt B75 Pro یک نمونه کامل از یک SSD خوش ساخت است که در یک بدنه آلومینیومی براق و سبک ولی در عین حال مقاوم در برابر ضربه قرار گرفته و حتی برای مصارف نظامی هم کاربردی خواهد بود. این بدنه فلزی ضد خش و ضر اثر انگشت بوده است.

از سوی دیگر در این مدل شاهد چراغ های LED هستیم که از هر زاویه ای قابل رویت است. SSD جدید سیلیکون پاور در ظرفیت های 256 گیگابایت، 512 گیگابایت، 1 ترابایت و 2 ترابایت ارائه شده و با سرعت بالای خواندن و نوشتن 520 و 420 مگابایت بر ثانیه برخوردار خواهد بود.

از دیگر ویژگی های Bolt B75 Pro می توان به موارد زیر اشاره کرد:

Bolt B75 Pro برای گسترش فضای ذخیره سازی کامپیوتر انتخاب خوبی خواهد بود و با امکان قابل حمل بودن از بسیاری از رقبا پیشی خواهد گرفت. Silicon Power امیدوار است که این محصول جدید بتواند نظر کاربران را به خود جلب نماید و عملکرد خوبی را در اختیارشان قرار دهد.