بازی هافناوریکسب و کار

اینتل تولید باندل Core+ را برای همیشه متوقف کرد

اگر به خاطر داشته باشید، اینتل چندی پیش پردازنده های Core+ را معرفی کرد در مدل های Core i5/i7/i9 عرضه می شوند. متاسفانه هیچ یک از مدل های فوق در بازار ایران مشاهده نشده و تا آنجایی که می دانیم، نمونه ای وارد بازار کشور نشد. به طور کلی تعداد این محصولات چندان زیاد نبود.

سری Core+ شامل یک پردازنده از مدل های Core i5/i7/i9 به همراه یک حافظه Optane Cache SSD بود. به عبارت ساده تر، این پکیج یک باندل شامل 2 محصول بود که یک حافظه ی Optane Cache SSD به همراه یکی از پردازنده های این شرکت را شامل می شد. این پردازنده ها شامل مدل های Core i7+8700, i5+8400 یا i5+8500 بودند.

به همراه این پردازنده ها، یک حافظه کش 16 گیگابایتی نیز ارائه می شد. همانطور که می دانید، حافظه های 3D XPoint شامل 2 نمونه ذخیره سازی دائم و موقت هستند که در نوع موقت با نام کش شناخته می شوند. حال با خبرشدیم که اینتل تولید و عرضه این باندل یا همان پکیج پردازنده های Core+ را متوقف کرده است. این باندل دیگر عرضه نشده و توزیع آن برای همیشه متوقف می شود. البته این خبر چندان هم غافلگیرانه نبوده و اینتل به دلیل فشار به خطوط 14 نانومتری ها، تولید بخش هایی از محصولات خود را متوقف کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا