فناوری

برگزاری رویداد Devolver Digital Direct در ماه ژوئن

ناشر بازی‌سازی «دولور دیجیتال» (Devolver Digital) اعلام کرد رویداد مستقل گیمینگ خود را در ماه ژوئن امسال برگزار می‌کند. این ناشر همچنین گفت جزئیات مربوط به این رویداد به‌زودی منتشر می‌شود.

ناشر Devolver Digital در سال‌های گذشته کنفرانس‌های خبری و شوکیس‌های مختلفی را در تابستان برگزار کرده است. این ناشر می‌خواهد امسال هم رویداد مستقل گیمینگ خود را برگزار کند. این ناشر در پست توییتری اعلام کرد رویداد Devolver Digital Direct در ماه ژوئن برگزار می‌شود و جزئیات آن «به‌زودی» در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

معرفی بازی‌های متنوع در رویداد Devolver Digital Direct

گفتنی است ناشر Devolver Digital قصد دارد از عناوین معرفی نشده فراوانی در رویداد مذکور رونمایی کند. به عنوان مثال، بازی اکشن-ماجراجویی The Pulunky Squire، عنوان دونفره سندباکس Wizard with a Gun، بازی اکشن-پلتفرمر Pepper Grinder و عنوان اسکیت‌سواری Skate Story در رویداد Devolver Digital Direct به نمایش در خواهند آمد.

رویداد Devolver Digital Direct

نکته قابل توجه دیگر این است رویدادهای گیمینگ متعددی قرار است در ماه ژوئن برگزار شود و ماه ژوئن امسال می‌تواند به یک تجربه فوق‌العاده برای گیمرها تلقی شود. گفتنی است رویدادهای Summer Game Fest، Ubisoft Froward و Xbox Games Showcase در ماه ژوئن برگزار می‌شوند. خبرگزاری‌ها اطلاع می‌دهند شوکیس «پلی استیشن» (PlayStation Showcase) در اواخر ماه جاری از شبکه‌های استریم Twitch و Youtube پخش می‌شود.

  • شایعه: تاریخ انتشار بازی Assassin’s Creed Mirage به تعویق افتاد
  • سخت‌افزار جدید شرکت نینتندو تا بهار سال 2024 عرضه نخواهد شد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا