فناوری

فروش مجموعه بازی‌های Metal Gear Solid از مرز 59 میلیون نسخه عبور کرد

شرکت «کونامی» (Konami) اعلام کرد مجموعه بازی‌های «متال گیر سالید» (Metal Gear Solid) توانسته از میزان فروش 59.8 میلیون نسخه عبور کند. گفتنی است این شرکت قصد معرفی عنوان MGS 3 Remake را در همایش پلی‌استیشن (PlayStation Showcase) امسال دارد.

زمان زیادی از عرضه نسخه جدیدی از بازی‌های پرطرفدار Metal Gear Solid می‌گذرد. اما این مجموعه از محبوبیت قابل‌توجهی برخوردار است که در زمینه فروش با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد. در تازه‌ترین خبر، شرکت Konami تصمیم گرفت از عملکرد تحسین‌برانگیز مجموعه «متال گیر» در زمینه فروش در سه‌ماهه‌ اخیر رونمایی کند.

میزان فروش مجموعه بازی‌های Metal Gear Solid؛ انتظار برای معرفی عنوان MGS3 Remake

همان‌طور که شرکت Konami اعلام کرد، مجموعه بازی‌های Metal Gear Solid تا تاریخ 31 مارس (11 فروردین 1402) در مجموع 59.8 میلیون نسخه در سرتاسر جهان فروش داشته است. این میزان فروش شامل تمامی نسخه‌های اصلی و فرعی این سری پرطرفدار می‌شود. مجموع فروش بازی‌های MGS تا پایان سال گذشته به 59.5 میلیون نسخه رسید. از این رو، از آن زمان تاکنون تعداد قابل‌توجهی از عناوین سری مذکور فروخته شده است.

فروش مجموعه Metal Gear Solid

در جدیدترین شایعات منتشر شده، شرکت Konami قصد دارد سری Metal Gear Solid را دوباره برای طرفداران ژانر اکشن-مخفیانه احیا کند. در گذشته بارها شایعاتی مبنی بر ساخت نسخه ریمیک بازی Metal Gear Solid 3 توسط استودیو چینی Virtuos مطرح شده بود. اما این‌بار قرار است این پروژه در رویداد پلی استیشن به طور رسمی معرفی شود. مراسم PlayStation Showcase در تاریخ 24 مه (3 خرداد) برگزار می‌شود. پیش‌بینی می‌شود بازی مزبور در سال 2024 به صورت انحصاری برای کنسول PlayStation 5 روانه بازار خواهد شد.

  • شایعه: بازی ریمیک Metal Gear Solid 3 برای کنسول‌های Xbox نیز عرضه خواهد شد
  • شایعه: احتمال رونمایی از نسخه ریمیک بازی Metal Gear Solid 3 در رویداد پلی استیشن

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا