فناوری

اپل برای عرضه هدست Reality Pro اپل با موانعی روبرو است

در حالی که اپل برای کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان WWDC 2023 آماده می‌شود، انتظار برای هدست واقعیت ترکیبی موردانتظار اپل، یعنی Reality Pro طرفداران را به وجد می‌آورد. با این حال، طبق گزارش‌های اخیر وال استریت ژورنال، اپل با چالش‌هایی در زمینه عرضه هدست Reality Pro مواجه است که ممکن است بر راه‌اندازی و زمان عرضه دستگاه تأثیر بگذارد.

حالش‌های عرضه هدست Reality Pro اپل

علیرغم اینکه اپل حدود هفت سال است که روی توسعه هدست واقعیت ترکیبی خود کار می‌کند، به نظر می‌رسد که این شرکت برای عرضه Reality Pro در بازار با مشکلاتی مواجه است. منابع زنجیره تأمین ذکر‌شده در مقاله WSJ نشان می‌دهد که اکثر مصرف‌کنندگان ممکن است تا پاییز نتوانند هدست را خریداری کنند و این در مقایسه با جدول زمانی عرضه محصولات معمول اپل، از تأخیر قابل‌توجهی خبر می‌دهد‌‌.

این تغییر رویکرد برای اپل غیرمعمول است. این شرکت معمولاً تا زمانی که محصولات جدید برای ارسال آماده شوند از بحث و گفتگو خودداری می‌کند. با این حال، با سال‌ها سرمایه‌گذاری در توسعه و عزم برای حرکت روبه‌جلو، تیم کوک، مدیرعامل اپل، برای انتشار این محصول تلاش می‌کند؛ حتی اگه با مشکلاتی مواجه شود.

اپل برای عرضه هدست Reality Pro اپل با موانعی  روبرو است

در حالی که اپل در تلاش است تا راه‌اندازی را تسریع بخشد، برخی نگرانی‌های داخلی در رابطه با یکپارچه‌سازی نرم‌افزار، چالش‌های تولید و آمادگی بازار مطرح شده است. این نگرانی ها منجر به سوالاتی در مورد تأخیرهای احتمالی در عرضه شده است.

این گزارش همچنین شایعات قبلی مبنی‌بر همراهی هدست Reality Pro با باتری جداگانه را تأیید می‌کند که انتظار می‌رود اندازه کوچکی داشته باشد. این مورد یک انحراف از رویکرد معمول اپل در ادغام اجزای یکپارچه در دستگاه‌های خود می‌باشد.

به دلیل تاخیر در تولید، پیش‌بینی می‌شود که تولید انبوه هدست Reality Pro در ماه سپتامبر آغاز شود. طبق پیش‌بینی مینگ‌ چی کو، تحلیلگر اپل، 200000 تا 300000 دستگاه برای امسال عرضه خواهد شد. اگرچه این اعداد به‌طور قابل‌توجهی کمتر از انتظارات اولیه هستند، اما گزارش‌ها نشان می‌دهد که این هدست در زمان عرضه با برچسب قیمت گزاف 3000 دلار روانه بازار خواهد شد. ‌

  • آیا هدست واقعیت ترکیبی اپل در WWDC ظاهر خواهد شد؟
  • جانی ایو، هدست اپل مشکلات فراونی خواهد داشت
  • تامین‌ کنندگان نمایشگر هدست واقعیت ترکیبی اپل: سونی و الجی
  • اپل هدست واقعیت ترکیبی خود را به مدیران ارشد نشان داد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا