فناوری

نسخه فرعی سری The Witcher توسط استودیو The Molasses Flood ساخته می‌شود

شرکت «سی‌دی پراجکت رد» (CD Projekt Red) اعلام کرد عنوان Project Sirius توسط استودیوی آمریکایی The Molasses Flood ساخته می‌شود. او تاکید کرد کار روی تعریف «چارچوب مالی جدید» برای نسخه فرعی سری «ویچر» (The Witcher) تمام شده است.

شرکت CD Projekt در اکتبر سال گذشته اعلام کرد استودیو The Molasses Flood قصد دارد با ساخت عنوانی، «نوآوری را در جهان ویچر» به وجود آورد. شرکت CD Projekt در سال 2021 توانست این استودیو آمریکایی را خریداری کند. استودیو The Molasses Flood سابقه ساخت بازی روگ‌لایک Flame in the Flood را در کارنامه خود دارد.

«آدام کیسینکی» (Adam Kicinski)، مدیرعامل شرکت CD Projekt گفت پروژه Sirius در جهان ویچر اتفاق می‌افتد و نسخه‌های قبلی این سری تفاوت دارد و هدفش جذب مخاطبان بیشتری است. او اعلام کرد این بازی هم از بخش تک‌نفره و هم از بخش چندنفره برخوردار خواهد بود. با این حال، شرکت CD Projekt در ماه مارس پیشنهاد کرد پس از ارزیابی مجدد ظرفیت و پتانسیل تجاری آن، پروژه مذکور به اتاق طراحی بازمی‌گردد.

نسخه فرعی سری Witcher

مشخص‌شدن چارچوب مالی برای توسعه نسخه فرعی سری Witcher

در یک اعلامیه نظارتی (رگولاتوری)، شرکت CD Projekt به سرمایه‌گذاران گفت کمک هزینه کاهش ارزش مربوط به هزینه‌های انجام شده برای توسعه پروژه Sirius را تعیین کرده است. گفتنی است ارزش هزینه‌های انجام شده شرکت در سال 2022 به 33.4 میلیون PLN (7.6 میلیون دلار) و 9.5 میلیون PLN (2.2 میلیون دلار) در دو ماه اول سال 2023 رسیده است. شرکت CD Projekt در روز سه‌شنبه اعلام کرد مسیر جدیدی را برای عنوان Project Sirius آماده‌سازی کرده است.

طبق تعریف چارچوب جدید، حدود 21.5 میلیون PLN به شرکت بازگردانده می‌شود. این مبلغ برای کمک هزینه کاهش ارزش در مخارج توسعه مربوط به پروژه مزبور در سال 2022 است. این مبلغ ابتدا 33.4 میلیون PLN بود که نتیجه مالی شرکت را سنگین‌تر می‌کرد. همچنین 2.7 میلیون PLN از هزینه‌های توسعه مربوط به پروژه Sirius در سه‌ماهه اول سال 2023 حذف شده است.

  • تاریخ پخش فصل سوم سریال The Witcher اعلام شد
  • استودیو CD Projekt از بازگشت پروژه مولتی‌پلیر The Witcher می‌گوید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا