فناوری

تماشا کنید: تحول گرافیک بازی Cyberpunk 2077 با ماد Superpopulation

بازی «سایبرپانک 2077» (Cyberpunk 2077) به عنوان یکی از چشم‌نوازترین بازی‌های چند سال اخیر شناخته می‌شود. شرکت «سی دی پراجکت رد» (CD Projekt Red) به‌تازگی از جدیدترین حالت «ردیابی پرتو نور» (Ray-Tracing) برای نسخه PC این بازی پرده‌برداری کرد که تفاوت بزرگی را با سایر عناوین جهان-آزاد ایجاد می‌کند. اکنون کاربری در پلتفرم «یوتیوب» ویدیویی از بازی Cyberpunk 2077 منتشر کرده که در آن پچ گرافیکی Overdrive و دیگر مادهای گرافیکی را با یکدیگر ادغام کرده است. این ترکیب منجر شد تحول گرافیکی قابل‌توجهی در نسخه PC این بازی ایجاد شود.

کانال Digital Dreams به‌تازگی ویدیوی جدیدی از نسخه PC بازی Cyberpunk 2077 را در Youtube به اشتراک گذاشته است. گفتنی است در این ویدیو، حالت Path Tracing، ماد Superpopulation و بیش از 100 ماد گرافیکی دیگر روی این بازی پیاده شده است. کانال Digital Dreams همچنین ذکر می‌کند نسخه دستکاری بازی Cyberpunk 2077 روی کارت گرافیک Nvidia GTX 4090 اجرا شده است. ماد جدید Superpopulation کیفیت بصری بازی را به طرز قابل‌توجهی افزایش می‌دهد و در نهایت Night City را به یک مگاشهر چشم‌نواز تبدیل می‌کند.

تحول گرافیک بازی Cyberpunk 2077

تحول گرافیک بازی Cyberpunk 2077؛ انتشار اولین اطلاعات از بسته‌الحاقی Phantom Liberty

کاربران اعلام می‌کنند حالت Overdrive تنها روی برخی از سیستم‌های فوق‌پیشرفته قابل اجرا است. شرکت CD Projekt Red اخیراً آپدیتی منتشر کرده که در آن حالت Intel Xess را معرفی می‌کند. این حالت AMD FSR2 را برای افزایش کیفیت تصویر با حالت Nvidia DLSS 3 را از بین می‌برد. این آپدیت مزایای اضافی را روی تمامی کارت‌های گرافیک به وجود می‌آورد. این شرکت لهستانی در حال حاضر مشغول بسته‌الحاقی Phantom Liberty است که اواخر امسال در سرتاسر جهان منتشر می‌شود. شایان ذکر است اولین اطلاعات از این بسته‌الحاقی در ماه آینده در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

بازی Cyberpunk 2077 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های «پلی استیشن 5» (PlayStation 5)، «پلی استیشن 4» (PlayStation 4)، «ایکس باکس وان» (Xbox One)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S)، «گوگل استادیا» (Google Stadia) و کامپیوتر شخصی (PC) قابل دریافت است. بسته‌الحاقی Phantom Liberty تنها برای کنسول‌های نسل نهمی و PC عرضه خواهد شد. شما می‌توانید ویدیو تحول گرافیک بازی Cyberpunk 2077 را در پایین صفحه تماشا کنید:

  • بررسی موشکافانه‌ حالت RT Overdrive در بازی Cyberpunk 2077
  • توضیحات Nvidia و CD Projekt Red درباره حالت Path Tracing بازی Cyberpunk 2077

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا