بازی هافناوریکسب و کار

محدودیت سنی ناجا برای رانندگان اسنپ، تپسی و دیگر تاکسی‌های اینترنتی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از سخت‌تر شدن شرایط برای استخدام راننده‌ها در تاکسی‌های اینترنتی خبر دارد. سردار سید کمال هادیانفر، امروز در نشست خبری خود در شهرک آزمایش، به مصوبه اخیر دولت درخصوص دارندگان گواهینامه پایه سه اشاره کرد و گفت که براساس آن، تمامی دارندگان این نوع گواهینامه که حداقل 2 سال از دریافت آن را گذرانده و سن آنها بالای 23 سال است، می‌توانند راننده سواری‌های حمل و نقل عمومی شوند.

هادیانفر در ادامه اینگونه توضیح داد که اگر راننده‌ای در ناوگان سواری حمل و نقل عمومی این شرایط را رعایت نکرده باشد و تصادف کند، به معنای آنست که شخص بدون گواهینامه بوده و باید خسارت دهد. علاوه‌براین شرکتی که افرادی با این شرایط را استخدام می‌کند باید پاسخگو باشد و مورد مواخذه قرار خواهد گرفت. رئیس پلیس راهور ناجا در پایان اعلام کرد:

از این رو رانندگان تاکسی، سرویس‌های مدارس، اسنپ، تپسی و دیگر تاکسی‌های اینترنتی و خودروهای حمل و نقل عمومی باید از این شرایط پیروی کنند.

بدین ترتیب باید دید که واکنش اسنپ و تپسی در رابطه با قوانین وضع شده جدید به چه صورت است. آیا دسترسی رانندگان فاقد این شرایط را لغو خواهند کرد و یا به‌گونه‎ای دیگر درصدد رفع موضوع برخواهند آمد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا