بازی هافناوریکسب و کار

لپ‌تاپ فوق‌العاده Aorus 17 YA با پردازنده Core i9 9980HK

به علت ابعاد عظیم Aorus 17 YA فضای کافی برای سیستم خنک کننده وجود دارد تا بتواند سیستم سخت افزاری قدرتمند داخلی را به خوبی مدیریت کند. با این حال مشکلاتی نیز وجود دارند اما ارزش این لپ تاپ بیش از اینهاست.

به لطف یک پردازنده مرکزی Intel Core i9 9980HK و کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 2080 لپ تاپ Aorus 17 YA از سوی گیگابایت قادر است بازی‌های فعلی را بدون هیچ مشکلی و با تمام کیفیت به نمایش گذارد. برای مقایسه با بسیاری از لپ تاپ‌های گیمینگ دیگر، تقریبا هیچ مشکلات گرمایی و افت فرکانسی در این لپ تاپ دیده نمی‌شود. فضای کافی در کیس وجود دارد تا سیستم خنک کننده پیچیده‌ای برای آن تعبیه شود که می‌تواند حرارت را بدون هیچ مشکلی از سخت افزار داخلی دور نگه دارد.

از طریق پروفایل‌های مختلف کاربران قادر هستند فن‌ها را کنترل کنند که تاثیر بزرگی روی کارایی دارند. کارایی کامل تنها با استفاده از Gaming Mode پدید می‌آید که رفتار خشمگینانه سیستم خنک کننده را به همراه دارد. با این حال چنین کاری باعث ایجاد نویزی تا 64dBA می‌شود که مشخصا بسیار بیشتر از اکثر لپ تاپ‌های گیمینگ دیگر است. آنهایی که نیاز به نهایت کارایی ندارند می‌توانند با پروفایل دیگری به راحتی سطح نویز را پایین آورند.

کارایی بی نظیر این لپ تاپ به میزان توان مورد نیاز بیشتری نیاز دارد که تنها به وسیله یک منبع تغذیه تامین نمی‌شود. به همین جهت Aorus 17 YA از دو آداپتور با وزن کلی 2.5 کیلوگرم بهره می‌برد. بنابراین اگر شما نیاز دارید لپ تاپ گیمینگی را جابجا کنید که خودش تقریبا 4 کیلوگرم وزن دارد، با این آداپتور وضعیت کمی بدتر نیز خواهد شد. اما مشخصا قدرت سخت افزاری بدست آمده از این لپ تاپ به قدری بالاست که تمام این مشکلات را پوشش می‌دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا