فناوری

آیفون 16 پرو مکس مجهز به بزرگ‌ترین نمایشگر آیفون تاریخ خواهد بود

به گفته راس یانگ، تحلیلگر صنعت نمایشگر، مدل‌های آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو مکس که در سال 2024 عرضه می‌شوند، به ترتیب دارای ابعاد 6.3 و 6.9 اینچی خواهند بود.

یانگ به مک‌رومرز اطلاع داد که صفحه‌نمایش 6.3 و 6.9 اینچی این گوشی‌ها به سمت بالا گرد شده‌اند. یانگ اعلام کرد که اندازه‌های واقعی را تا دو رقم اعشار در طی سخنرانی خود در کنفرانس خود در لس آنجلس در 23 می نشان خواهد داد. یانگ اشاره نکرد که آیفون 16 و آیفون 16 پلاس استاندارد نیز نمایشگرهای بزرگ خواهند داشت یا خیر.

آیفون 16 پرو مکس مجهز به  بزرگ‌ترین نمایشگر  آیفون تاریخ خواهد بود

به نظر می‌رسد که اندازه نمایشگر دستگاه‌های اپل روزبه‌روز بزرگتر می شود و آیفون 16 پرو مکس بزرگ‌ترین آیفون تولیدشده در تاریخ است. در مقیاس مقایسه، آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس به ترتیب از نمایشگرهای 6.1 و 6.7 اینچی بهره می‌برند و انتظار نمی‌رود که این اندازه‌ها در مدل‌های آیفون 15 پرو که اواخر امسال عرضه می‌شوند، تغییر کنند.

انتظار می‌رود سری آیفون 15 امسال دارای سنسور تصویر جدید و بزرگتر باشد و همچنین حدس زده می‌شود که در پنل‌ پشتی مجهز به دوربین تله فوتو باشد. پیش‌بینی می‌شود که حاشیه‌های این دستگاه باریک‌تر از حد انتظار باشد. در حالی که مجموعه‌ای از شایعات به جای دکمه‌های استاندارد، دکمه‌های غیرمتحرک حساس به فشار را تأیید می‌کردند، اکنون به نظر می‌رسد که به دلیل هزینه‌های ساخت، این موضوع لغو شده است.

یانگ سابقه خوبی در زمینه افشای اطلاعات مربوط به نمایشگر و محصولات آینده اپل دارد. در گذشته، او دقیقاً فاش کرد که پروموشن برای آیفون 13 پرو و مک‌بوک پرو 14 و 16 اینچی عرضه می‌شود و آی‌پد مینی نسل ششم به نمایشگر بزرگ‌تر 8.3 اینچی مجهز می‌شود.

  • سیستم عامل iOS 16 روی 70 درصد آیفون‌ها نصب شده است
  • چگونه سرعت آیفون را روی iOS 16 افزایش دهیم؟
  • افزایش هزینه تولید 20 درصدی آیفون 15 در آینده‌ای نزدیک
  • تامین‌کننده اپل تأیید کرد که آیفون 15 پرو دکمه غیرمتحرک نخواهد داشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا