فناوری

شایعه: تاریخ انتشار بازی Assassin’s Creed Mirage به تعویق افتاد

«تام هندرسون» (Tom Henderson)، خبرنگار مشهور صنعت بازی ادعا می‌کند بازی اکشن-ماجراجویی جهان آزاد «اساسینز کرید: سراب» (Assassin’s Creed Mirage) با تاخیر داخلی دیگری مواجه شده است. گویا این بازی در ماه اکتبر برای کنسول‌های نسل حاضر عرضه می‌شود.

مدتی زیادی از زمان معرفی رسمی عنوان Assassin’s Creed Mirage توسط شرکت «یوبی سافت» (Ubisoft) می‌گذرد. جای تعجبی نیست که طرفداران این سری از وضعیت توسعه این بازی نگران هستند. با این حال، متاسفانه عنوان Assassin’s Creed Mirage با یک تاخیر داخلی دیگر روبرو شده است. «تام هندرسون»، خبرنگار رسانه Insider Gaming در دسامبر سال گذشته اعلام کرد بازی Mirage در ماه اوت سال 2023 منتشر می‌شود.

او اکنون در پست توییتری جدید خود اشاره کرد تاریخ انتشار این بازی به ماه اکتبر موکول شده است. این افشاگری‌ها احتمالاً با زمان عرضه عنوان Assassin’s Creed Mirage بین سه ماهه چهارم 2023 تا سه ماهه دوم 2024 مطابقت دارد. علاوه بر بازی Mirage، «هندرسون» افشا کرد تاریخ انتشار بازی Assassin’s Creed Nexus که عنوان انحصاری دستگاه Meta Quest است، به تاریخ دیگری نیز موکول شده است.

تاخیر بازی Assassin's Creed Mirage

رونمایی از گیم پلی Assassin’s Creed Mirage در رویداد Ubisoft Forward

او همچنین تاکید کرد عنوان Assassin’s Creed Mirage یکی از عناوین رویداد Ubisoft Forward 2023 خواهد بود که نمایش داده می‌شود. رویداد Ubisoft Forward 2023 در تاریخ 12 ژوئن (22 خرداد 1402) برگزار می‌شود. داستان بازی Mirage درباره فردی با نام Basim است که در بغداد به گروه حشاشین ملحق می‌شود. توییت «هندرسون» پیرامون تاخیر در عرضه بازی‌های جدید AC گفت:

به نظر می‌رسد عرضه بازی AC Mirage از اوت (August) تا اکتبر (October) به تعویق افتاده است. گفتنی است عرضه بازی واقعیت مجازی AC (تحت نام Nexus) با تاخیر چند ماه در بازار عرضه خواهد شد.

  • مراحل ساخت بازی System Shock Remake به اتمام رسید
  • شایعه: بازی Assassin’s Creed Mirage در ماه اوت امسال عرضه می‌شود

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا