بازی هافناوریکسب و کار

غول اورکلاک آمریکایی: EVGA GeForce RTX 2080 Ti KIngpIn Edition

کارت گرافیک های KIngpIn Edition، یک ادیشن خاص نه فقط در محصولات EVGA بلکه در بین کارت گرافیک های حرفه ای هستند که به منظور اورکلاک تخصصی و کاربردهای حرفه ای طراحی شده اند. تیم KIngpIn Edition که با کمک جمعی از اورکلاکرها تشکیل شده است، قصد دارند تا در نسل Turing نیز محصولاتی را راهی بازار سازند.

شایان ذکر است که KIngpIn یک ادیشن نه فقط در کارت گرافیک، بلکه در مادربردها نیز استفاده می گردد. به مانند گذشته، EVGA بدون ارائه تصاویر و مشخصات بیشتر، تنها اعلام کرده است که کارت گرافیک EVGA GeForce RTX 2080 Ti KIngpIn Edition را به زودی راهی بازار خواهد کرد. هر چند که این محصول احتمالا یک کارت گرافیک گران قیمت و خاص خواهد بود که هر کسی توان خرید آن را ندارد، اما ویژگی هایی کاملا منحصر به فرد را یک می کشد.

کارت گرافیک EVGA GeForce RTX 2080 Ti KIngpIn Edition دارای یک PCB کاملا سفارشی، با مدار فازهای رگولاتور بیشتر است. GPUهای مورد استفاده در این کارت گرافیک ها از نوع دست چین شده هستند. به هر حال امیدواریم که شرکت آمریکایی EVGA به زودی EVGA GeForce RTX 2080 Ti KIngpIn Edition را با مشخصات کامل معرفی نماید. (تصویر تیتر تزئینی است، اما تصویر میان متن مربوط به محصول است).

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا