بازی هافناوریکسب و کار

جعبه گشایی آیفون 12: رویه اپل به چه صورت خواهد بود؟

سال 2020 با وجود تمام اتفاقات خود سال خوبی برای تلفن‌های همراه بود. گوشی‌های میانرده همگی استاندارد 90 هرتز را به نمایشگر‍‌های خود آوردند و بسیاری از پرچمدارها نیز عملکرد بسیار خوبی در بخش‌های مختلف داشتند. در این میان کمپانی اپل سعی کرد تا سادگی خود را حفظ کند و خود را وارد بازی کنونی نکند. جعبه گشایی آیفون 12 نیز به یکی از سادگی‌های اپل اضافه شده است و این کمپانی امسال دستگاه‌‎های خود را بدون آداپتور و ایرپاد راهی بازار کرده است.

تا سال 2019 هر سال اپل با رونمایی از یک تلفن همراه جدید، آداپتور و ایرپاد را نیز در داخل جعبه دستگاه به صورت پیشفرض قرار می‌داد اما با توجه به برنامه اپل برای حفظ محیط زیست و کمتر درگیر شدن وسایل الکترونیکی غیر استفاده با محیط طبیعی، امسال آیفون‌های خود را با جعبه کوچک‌تر عرضه کرده است. دلیل اصلی کوچک شدن جعبه آیفون همانطور که گفته شد نبود آداپتور و ایرپاد بوده است.

جعبه گشایی آیفون 12

جعبه گشایی آیفون 12 اما سیاست مخفی اپل برای فروش بیشتر خود را نشان خواهد داد. دلیل آن این است که داخل جعبه سری آیفون 12 دستگاه، کابل لایتنینگ به تایپ C در کنار دفترچه راهنما و برچسب همیشگی اپل قرار دارد. تا به اینجا تمام موارد داخل جعبه عادی هستند اما اگر بخواهیم دقیق‌تر موضوع را بررسی کنیم، تنها دارندگان سری آیفون 11 دارای آداپتور با پورت Type-C هستند و درصد کمی از این کاربران برای بهبود اندک دوربین و همچنین پردازنده حاضر به خرید آیفون 12 و کنار گذاشتن آیفون 11 خود دارند. به این ترتیب در صورتی که دارای دستگاه‌هایی پایین‌تر از مدل آیفون 11 و دیگر خانواده این سری باشید، باید هزینه جدای 19 دلاری نیز برای خرید آداپتور اپل کنید. همچنین جدا بودن آداپتور دستگاه، بازار خرید و فروش اجناس تقلبی را نیز در بازارهایی که اپل نمایندگی رسمی در بازار آن منطقه ندارد نیز باز خواهد کرد.

جعبه گشایی آیفون 12: سبک و ساده!

تماشای ویدئو از یوتیوب

با این حال اپل تمام تلاش خود برای بهتر کردن فروش خود و همچنین احترام به مشتری را انجام داده است. یکی از ویژگی‌هایی که سری آیفون 12 اپل را خاص کرده است MagSafe است. یک آهنربای نسبتا قدرتمند در پشت دستگاه قرار گرفته است که با استفاده از آن قادر هستید یک کیف برای قرار دادن کارت‌های بانکی خود و همچنین شارژ دستگاه به صورت بی‌سیم را انجام دهید. به احتمال زیاد در آینده نزدیک بسیاری از کمپانی‌های سازنده محصولات جانبی دست به استفاده از این ویژگی خواهند زد و با همکاری اپل انیمیشن‌های خود را نیز به داخل محیط iOS اضافه خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: هزینه بالای تعمیر آیفون 12: مراقب نمایشگر و پنل شیشه‌ای پشت باشید!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا