بازی هافناوریکسب و کار

لیست آپدیت MIUI 12 براساس اندروید 11 – انتشار اولیه در سپتامبر

ظاهرا سیستم عامل جدید گوگل یعنی Android 11 در ماه سپتامبر راه خود را به اسمارت فون‌های شیائومی باز خواهد کرد. این سیستم عامل تحت رابط کاربری MIUI 12 برای دستگاه‌های مختلف شیائومی، ردمی و پوکو منتشر می‌شود. حالا اما لیست آپدیت MIUI 12 براساس اندروید 11 افشا شده که شامل مدل‌های مختلفی از اسمارت فون‌های این کمپانی چینیست.

با توجه به لغو شدن رویداد Google I/O، این کمپانی موفق نشد تا قابلیت‌های اندروید 11 را به نمایش گذارد. با این حال سیستم عامل بعدی گوگل طبق برنامه در ادامه سال عرضه خواهد شد. به همین منظور اندروید 11 در ماه سپتامبر برای دستگاه‌های شیائومی منتشر می‌شود در حالی که همچنان بر پایه پوسته MIUI 12 خواهد بود زیرا MIUI 13 تا 2021 معرفی نخواهد شد.

لیست آپدیت MIUI 12 براساس اندروید 11

شیائومی از همین حالا مشغول تست این سیستم عامل روی اسمارت فون‌هایی مانند Mi 10 و Mi 10 Pro و Mi 10 Youth Edition و Redmi K30 Pro و Redmi K30 و Redmi K30 5G و Poco F2 Pro و Poco X2 و Redmi K30i 5G و Mi CC9 Pro و Mi Note 10 Pro و Mi Note 10 و Mi Note 10 Lite و Redmi K30 می‌باشد. دستگاه‌های ذکر شده در ابتدای صف دریافت این به روزرسانی بوده و در ادامه باقی مدل‌ها نیز میزبان اندروید 11 خواهند بود.

Piunikaweb لیستی را در فروم Mi Community پیدا کرده است (که البته حالا حذف شده). اگر شما دستگاه خود را در لیست زیر مشاهده نمی‌کنید نگران نباشید زیرا احتمالا شیائومی در آینده مدل‌های بیشتری را به لیست خود اضافه می‌کند. ما حتی می‌توانیم در آینده شاهد باشیم که برخی از اسمارت فون‌ها به روزرسانی اندروید 11 با رابط کاربری MIUI 13 را دریافت کنند. خوشبختانه شیائومی برای مدت زمان زیادی نسخه MIUI دستگاه‌های خود را بدون تغییر نسخه اندروید به روز کرده و در اختیار اکثر کاربران قرار می‌دهد.

اندروید 11 قابلیت‌های هیجان انگیزی را در خود جای داده است. به عنوان مثال محدودیت 4 گیگابایتی فایل‌های ویدیویی برداشته شده و حالا کاربران قادر هستند تا ویدیوهایی با وضوح 4K یا حتی 8K بدون نگرانی ضبط نمایند. از دیگر قابلیت‌های جدید به ضبط کننده ویدیو از صفحه گوشی، قابلیت‌های مربوط به ضبط تماس‌ها و پشتیبانی از اسکرین شات‌های ادامه دار که همین حالا نیز در دستگاه‌های شیائومی وجود دارد، اشاره کرد. البته تمام قابلیت‌های اندروید 11 به MIUI 12 راه پیدا نخواهند کرد.

لیست آپدیت MIUI 12 براساس اندروید 11

بیشتر بخوانید: بلک شارک 3S شیائومی معرفی شد – گوشی گیمینگ جدید با مشخصات فوق‌العاده

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا