فناوری

ایسوس از واتر کولرهای نسل دوم Asus ROG Ryujin II رونمایی کرد

ایسوس از نسل جدید واتر کولرهای ریوجین 2 رونمایی کرد. واتر کولر‌های ROG Ryujin II در دو مدل، یکی مجهز به رادیاتور 24 سانتیمتری و دیگری مجهز به رادیاتور 36 سانتیمتری تولید خواهند شد. هر دو مدل Ryujin II 240 و Ryujin II 360 مجهز به واتر بلاک بزرگ هستند که در پشت آن یک نمایشگر 3.5 اینچی رنگی LCD قرار دارد. به لطف این نمایشگر می‌توانید انواع دستورات، شامل نمایش دمای بخش های مختلف، مشخصات سیستم، و حتی تصویر ثابت یا متحرک مورد علاقه خود را در آن به نمایش بگذارید.

ROG Ryujin II

 این واترکولر‌های AIO، به مانند نسل اول، مجهز به فنهای پر قدرت Noctua Industrial PPC 2000 PWM هستند. سرعت گردش این فنها بین 450 تا 2000 دور در دقیقه قابل تنظیم است و میزان حداکثر عبور هوای آنها به 71.6CFM و حداکثر فشار ثابت آنها به 3.94mm H₂O می‌رسد.

همچنین بلاک واترکولر‌ها نیز به مانند نسل پیشین مجهز به یک فن داخلی است تا گردش هوای VRM و اطراف پردازنده را بهبود بخشد. سازنده اصلی OEM این واتر کولر ها شرکت Asetek است، بنابراین می توان انتظار داشت به مانند نسل اول پشتیبانی از سوکت پردازنده های Threadripper نیز به صورت پیش فرض همچنان در نسل جدید ادامه داشته باشد. در مورد قیمت این واترکولرها البته، ایسوس صحبتی نکرده است تا مبادا به آب قند نیاز پیدا کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا