بازی هافناوریکسب و کار

عرضه رسمی تمامی محصولات RAVPOWER در ایران توسط شرکت آواژنگ

سه شنبه شب در بیست و هفتم آبان ماه، طی مراسمی با حضور پر شور رسانه ها، شرکت فن آوران آواسیس (آواژنگ) به صورت رسمی از عرضه محصولات برند رَو پاور RAVPOWER در ایران خبر داد. آواژنگ از جمله بزرگترین شرکت های فعال در حوزه IT کشور است که با عرضه محصولات سخت افزاری کامپیوتر و گجت های به روز دنیا در ایران، جایگاه ویژه ای را در میان کاربران حرفه ای و متخصصین حوزه کامپیوتر ایران دارد. برند RAVPOWER نیز از جمله محبوبترین و مطرح ترین برند های تولید کننده پاور بانک در سطح جهان است. این شرکت از مهمترین زیر مجموعه های شرکت مادر SUNVALLEY به شمار می رود.

در ابتدای این مراسم که در سالن اجتماعات هتل اسپیناس تهران برگزار شد، مدیر عامل شرکت فن آوران آواسیس جناب آقای طاقت به صورت اجمالی از تاریخچه فعالیت 30 ساله شرکت آواژنگ در بازار ایران اطلاعات خوبی ارائه کرد و ضمن برشمردن خدمات متنوع شرکت مطبوع خود، از مجموعه برند هایی که توسط آواژنگ در بازار ایران عرضه شده است نام برد.

دامنه محصولات شرکت آواژنگ بیش از 30 برند مختلف را در بر می گیرد و در 5 بخش شامل: کامپوننت (قطعات اصلی کامپیوتر)، ماشین های اداری (نظیر پرینتر، اسکنر..)، سرور و شبکه (مودم، سوییچ…)، لوازم جانبی (پاور بانک، اسپیکر،…)، و در آخر نوت بوک و موبایل تقسیم بندی می شوند.

سخنران دوم مراسم، جناب آقای زندیان، مدیر بخش خدمات آواژنگ بود که ضمن بر شمردن گواهی نامه های مدیریت کیفیت و رضایت مشتری، از انواع سرویس ها و خدمات پس از فروش محصولات آواژنگ نام بردند. یکی از این خدمات جالب، امکان نوبت دهی اینترنتی برای تعیین وقت مراجعه به گارانتی آواژنگ بود. اهمیت این موضوع بخصوص برای کاربرانی است که با پیک محصولات را به دفتر آواژنگ ارسال می کنند و گاهی پذیرش ممکن است زمان بر باشد. با استفاده از نوبت دهی اینترنتی، می توان در وقت صرفه جویی کرد. ضمن اینکه کاربرانی که از شهرستان محصولات را ارسال می کنند می توانند به هنگام برگشت آدرس گیرنده را به صورت آنلاین تغییر دهند.

از دیگر موضوعات مطرح شده در این مراسم اشکال مختلف گارانتی های آواژنگ بود که در تصویر فوق، نوع برچسب گارانتی آواژنگ برای محصولات RAVPOWER را مشاهده می کنید. کلیه محصولات رَو پاور، در ایران 18 ماه گارانتی آواژنگ خواهند داشت. خریدارن دقت کنند، تا پایان زمان گارانتی، از جعبه، شماره سریال و برچسب گارانتی به خوبی مراقبت کنند، چراکه در صورت فقدان جعبه و یا مخدوش شدن سریال، امکان استفاده از خدمات گارانتی میسر نخواهد بود. لازم به ذکر است، گارانتی پاور بانک های رَو پاور، گارانتی تعویض است.

در ادامه مراسم جناب آقای نیما ناپلیان، مدیر برند رَو پاور شرکت آواژنگ، ضمن معرفی اجمالی شرکت مادر SunValley، از برتری محصوالات خوش ساخت RAVPOWER در سطح جهان خبر داد. شرکت RAVPOWER خود سازنده اصلی کلیه محصولات برند خود است و به هیچ OEM دیگری این محصولات را سفارش نمی دهد.

برند RAVPOWER در بیش از 60 کشور دنیا فروش مستقیم دارد، و از این پس کلیه محصولات آن در ایران به صورت انحصاری توسط آواژنگ عرضه خواهد شد.

از جمله مهمترین ویژگی های پاور بانک های RAVPOWER، مجهز بودن آنها به بیش از 10 استاندارد محافظتی و امنیتی برای گوشی و پاور بانک است. علاوه بر آن، فن آوری اختصاصی این برند به نام ismart می تواند میزان جریان خروجی پاور بانک را بر اساس نوع دستگاه متصل شده تشخیص داده و قدرت آن را مناسب با نوع دستگاه به صورت هوشمند منطبق کند. فن آوری HyperAir مورد استفاده در پاور بانک های RAVPOWER، می تواند نوع استاندارد شارژ سریع گوشی شما (سامسونگ، اپل، شیائومی و . . .) تشخیص داده و بر آن اساس، گوشی شما را شارژ سریع کند.

باطری های مورد استفاده "رو پاور" در پاور بانکهای خود، از نوع LG M50 است، که ضمن داشتن ابعاد کوچک، قدرت و دوام فوق العاده ای دارد.

تنوع محصولات RAVPOWER در چارت فوق نمایان است. سری SB ارزانترین و اقتصادی ترین پاور بانک های رَو پاور را تشکیل می دهد و سری Metal و Rugged، محصولات High End و برتر این برند را شامل می شوند.

در حاشیه این مراسم، برخی از محصولات معروف RAVPOWER به نمایش در آمد که از جمله آنها می توان به پاور بانک های رده اقتصادی RP-PB084، و RP-PB078 اشاره کرد.

از جمله جالبترین محصولات به نمایش درآمده در این همایش، این مبدل دوشاخه همه فن حریف بود که می توانست بر اساس تمامی دو شاخه های موجود در دنیا تغییر حالت دهد. داشتن چنین مبدلی برای دوستانی که به کشور های مختلف سفر می کنند، بشدت توصیه می شود.

این دستگاه خوش ساخت با پارت نامبر RP-PC099، همچنین دارای خروجی های USB برای شارژ همزمان گوشی موبایل است.

در کنار نمایش پاور بانک های سری Rugged که به استاندارد های نظامی مجهز هستند، پاور بانک خورشیدی RP-PB083، یکی از دستگاه های جالب توجه در این مراسم بود.

این پاور بانک 25000 میلی آمپری از سری RUGGED برای شارژ خود به باطری های خورشیدی مجهز است.

مدیریت این مراسم توسط جناب آقای صامتی انجام پذیرفت که در پایان، به سوالات نماینده ها و رسانه ها پاسخ داده دادند. ما هم ضمن تشکر، از فرصت استفاده کرده و از ایشان قول گرفتیم تا انواع پاوربانک های این برند خوش ساخت را برای شما دوستان و خوانندگان گرامی بررسی کنیم. اگر مدل خاصی از محصولات RAVPOWER را مد نظر دارید، در بخش کامنت های همین مطلب بگویید تا درخواست بررسی آن را به شرکت آواژنگ بدهیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا