بازی هافناوریکسب و کار

لپ‌تاپ Razer Blade Pro 17 با صفحه نمایش Full-HD و نرخ رفرش بالا

Razer، برندی که به ترکیب بازی و سبک زندگی مشهور است، امروز از جدیدترین محصول خود یعنی لپ‌تاپ Razer Blade Pro 17 که برای گیمرهای حرفه‌ای، طراحان و توسعه‌دهندگان بازی ساخته خواهد شد رونمایی کرد. لپ‌تاپ Blade Pro 17 با نمایشگر 4K 120Hz برای سازندگان بازی که می‌خواهند رزولیشن بالایی را در ایستگاه کاری خود داشته باشند و صفحه نمایش Full-HD 300Hz برای گیمرهایی که به نرخ فریم بالا نیاز دارند طراحی شده است. این نمایشگرها از آخرین پردازنده‌های دو کمپانی Intel و NVIDIA که شامل نسل دهم پردازنده 8 هسته‌ای Core i7 اینتل با قدرت 10875 هرتز و همچنین پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 2080 SUPER می‌باشد استفاده می‌کند. لپ‌تاپ Razer Blade Pro 17 بسیار جمع‌وجور می‌باشد و با اندازه 78×10.24×15.5 می‌توان این لپ‌تاپ را به راحتی جابه‌جا نمود.

سریع‌ترین نرخ رفرش در لپ‌تاپ‌های Razer Blade Pro 17

صفحه نمایش با نرخ رفرش 300 هرتز انتخاب مناسبی برای کسانی که می‌خواهند به صورت حرفه‌ای به رقابت بپردازند می‌باشد. افزایش نرخ رفرش باعث می‌شود تا با استفاده از تصاویر روان‌تر و واضح‌تر باعث می‌شود تصاویر را به صورت کاملا شفاف و با کیفیت تماشا کنید. صفحه نمایش 17.3 اینچی با کیفیت Full Hd به صورت 100 درصد فضای SRGB را پوشش می‌دهد و برای دقت بیشتر در رنگ‌ها کالیبره می‌شود تا گیمرها تصاویر را نه تنها به صورت شفاف بلکه با رنگ‌بندی بسیار مناسب مشاهده کنند. برای اطمینان از اینکه وضوح و رنگ‌بندی تصاویر از بین نرود صفحه نمایش این لپ‌تاپ با یک لایه مات کاهش دهنده تابش لایه پوشانده شده است.

لپ‌تاپ Razer Blade Pro 17
لپ‌تاپ Razer Blade Pro 17

برای سازندگان بازی، صفحه نمایش لمسی 4K 120Hz که در لپ‌تاپ Blade Pro 17 موجود است، همراه خوبی است تا ایده‌ها و الهام‌های شما به حقیقت بپیوندد. صفحه نمایش کالیبره شده و سفارشی این لپ‌تاپ 100 درصد فضای Adobe RGB را پوشش می‌دهد و این امر باعث راحت شدن کار طراحان و عکاسان می‌شود. وضوح فوق‌العاده و نرخ رفرش بالا رویای ویرایشگران است و به آن‌ها کمک می‌کند تا بتوانند به صورت سریع و یک نواخت بتوانند روی پیکسل عکس‌ها کار کنند.

بهترین قطعات برای ارائه بهترین تجربه بازی در لپ‌تاپ Razer Blade Pro 17

لپ‌تاپ Blade Pro 17 با استفاده از پردازنده جدید 8 هسته‌ای Core i7 با سرعت 10875 هرتز سریع‌تر و کارآمدتر شده است، همچنین این لپ‌تاپ دارای سرعت کلاک 5.1 گیگاهرتز با Intel Turbo Boost و حافظه کش 16 مگابایتی می‌باشد. افزایش اندازه حافظه پنهان به علاوه تعداد هسته‌های اصلی اضافی با سرعت کلاک بالاتر به معنای بهره‌وری بالا، زمان ارائه کمتر و فریم بالاتر در بازی می‌باشد.

در کنار پردازنده جدید 8 هسته‌ای اینتل، این لپ‌تاپ دارای پردازنده گرافیکی RTX 2080 SUPER است. این پردازنده گرافیکی دارای حداکثر 8 گیگابایت حافظه GDDR6 با پهنای باند بالا و هسته‌های ray-tracing بیشتر است تا 25 درصد عملکرد این پردازنده را نسبت به پردازنده اصلی RTX بیشار نماید. برای به حداکثر رساندن عملکرد این پردازنده، Blade Pro 17 دارای یک خنک‌کننده منحصر به فرد است تا حرارت را از این پردازنده با یک سیستم خنک‌کننده دوتایی فعال اضافی دور کند. طراحی مبتکرانه به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون نگرانی از تولید گرما و سروصدای زیاد از این لپ‌تاپ استفاده نمایند.

لپ‌تاپ Razer Blade Pro 17
لپ‌تاپ Razer Blade Pro 17

لپ‌تاپ Razer Blade Pro 17 دارای اتصالاتی مانند تمامی اتصالات خانواده Razer Blade می‌باشد و شامل یک کارت ریدر UHS-III SD، پورت USB-C، پورت Thunderbolt 3، پورت HDMI 2.0B، پورت اترنت 2.5 گیگابیتی و Wi-Fi 6 می‌باشد. علاوه بر این پورت USB-C در مواقع اضطراری می‌تواند به عنوان یک شارژر با توان 20 ولت پشتیبانی کند. در بالای صفحه نمایش این لپ‌تاپ یک وب کم HD است که به استریمرها این اجازه را می‌دهد تا از خود به راحتی فیلم‌برداری کنند. همچنین این دوربین دارای سنسور IR برای استفاده در Windows Hello نیز می‌باشد.

لپ‌تاپ Razer Blade Pro 17
لپ‌تاپ Razer Blade Pro 17
لپ‌تاپ Razer Blade Pro 17

لپ‌تاپ Razer Blade Pro 17 اوج کارایی لپ‌تاپ‌های خانواده Razer Blade است، که به شما این امکان را می‌دهد به جای خرید قطعات مختلف و زمان گذاشتن برای نصب یک کامپیوتر خانگی از این لپ‌تاپ استفاده کنند. این لپ‌تاگ با قیمت 2599.99 دلار و یا 2899.99 یورو به بازار عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا