بازی هافناوریکسب و کار

تماشا کنید: ویدئوی کالبدشکافی گوشی Find X2 Pro اوپو

کانال JerryRigEverything در جدیدترین ویدئوی خود یک بار دیگر به سراغ پرچمدار جدید اوپو رفته و این بار کالبدشکافی گوشی Find X2 Pro اوپو را به اشتراک گذاشته است.

اوپو چندی پیش از پرچمدار جدید خود با نام Find X2 Pro رونمایی کرد. برخلاف اکثریت پرچمداران امروزی که با قاب‌های شیشه‌ای روانه بازار می‌شوند، فایند ایکس2 پرو دارای جنسی متفاوت است. اوپو این جنس را چرم گیاهی نامیده است. در تست مقاومت این گوشی که توسط زک نلسون منتشر شده بود، دیدیم که این جنس متفاوت، تأثیری در میزان دوام آن نداشته و عملکرد این گوشی دقیقا مشابه با دیگر پرچمداران فعلی بازار است.

بیشتر بخوانید: تست مقاومت گوشی Find X2 Pro اوپو

کالبدشکافی گوشی Find X2 Pro اوپو

زک نلسون حالا یک بار دیگر به سراغ این گوشی رفته و سعی دارد با باز کردن آن به ساختار درونی گوشی و میزان تعمیرپذیری دستگاه پی ببرد. در ویدئوی زیر مشاهده خواهید کرد که به دلیل جنس قاب پشتی متفاوت این گوشی، عملیات بازکردن دستگاه، بسیار ساده‌تر از آن چیزی است که در ویدئوهای قبلی دیده بودیم. پس از باز کردن قاب پشتی نوبت به جداکردن کابل‌ها، باز کردن پیچ‌ها و جداسازی قطعات دیگر گوشی می‌رسد.

نکته جالب در این کالبدشکافی اینست که در مرحله جدا کردن باتری گوشی، به دلیل شارژر فوق سریع این دستگاه پی خواهید برد. زک پس از آنکه قطعات قابل جدا شدن گوشی را از بدنه و نمایشگر جدا کرد، دوباره آنها را با موفقیت در جای خود قرار داد و توانست گوشی اوپو فایند ایکس 2 پرو را دوباره روشن کند.

ویدئوی کالبدشکافی گوشی Find X2 Pro اوپو نیز مانند دیگر کالبدشکافی‌های کانال JerryRigEverything، جذابیت‌های خاص و نکات آموزنده جالبی به همراه دارد. بنابراین از شما دعوت می‌کنیم، این ویدئوی جالب را تماشا کرده و ما را از نظرات خود در خصوص آن با خبر کنید.

تماشای ویدئو از یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا