بازی هافناوریکسب و کار

یک مدیر مهم اینبار از NVIDIA به Intel خواهد پیوست!

کمپانی اینتل از 2 سال پیش تصمیم به ورود جدی به حوزه تولید کارت گرافیک ها گرفته و در سال گذشته، با استخدام "راجا کادوری" که از مدیران تیم Radeon این کمپانی به حساب می آمد، بخش تراشه های گرافیکی خود را به وی سپرد. این شرکت اعلام کرده است که اولین کارت گرافیک های خود را در سال 2020 راهی بازار خواهد کرد که احتمالا در وهله نخست، کارت گرافیک های غیر گیمینگ و مصارفی نظیر هوش مصنوعی، یادگیری عمیق و… را شامل خواهند شد.

و اما در اخباری جدید، مطلع شدیم که چشم اینتل نه فقط به دنبال مدیران ارشد AMD، بلکه به به دنبال مدیران و مهندسان NVIDIA نیز خواهد بود. آقای Tom Peterson، مدیر بازاریابی فنی کمپانی NVIDIA، به کمپانی Intel خواهد پیوست. آقای پترسون که از سال 2005 در استخدام شرکت انویدیا بوده است، زین پس به شرکت اینتل خواهد پیوست.

آقای Tom Peterson

وی در حساب رسمی فیسبوک خود ضمن اعلام این خبر گفت: امروز آخرین روز کاری من به عنوان یکی از کارمندان شرکت انویدیا بود؛ آنها (انویدیا) مرا از دوران سختی عبور داده و من جاودانه سپاسگذار آنها خواهم بود. اینتل از آقای پترسون در بخش های گیمینگ استفاده خواهد کرد؛ ایشان در گذشته در بخش های گیمینگ انویدیا نظیر تیم G-Sync نیز مشغول به کار بوده است. پروژه Intel Xe در حال حاضر برای تولید کارت گرافیک های این شرکت استارت خورده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا