فناوری

میگ های ۳۱ روسی مجهز به موشک کینژال میشوند

میگ های ۳۱ روسی مجهز به موشک کینژال میشوند

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در پیام سالانه خود به پارلمان کشور در اوایل مارس موشک هایپرسونیک “کینژال” را عرضه کرد.

میگ-۳۱

مشخصات موشک کینژال

موشک هایپرسونیک “کینژال” با سرعت ده برابر سرعت صوت ” (۱۲ هزار کیلومتر در ساعت) که توسط هواپیما های جنگنده میگ ۳۱ حمل می شود از تمام سیستم های موجود دفاع هوایی و دفاع ضد بالستیک عبور کرده و کلاهک های متعارف و هسته ای را به اهداف واقع در مسافت تا دو هزار کیلومتر می رساند. این موشک می تواند ناوهای هواپیمابر ، ناوشکن ها و رزمناو های دشمن را مورد هدف قرار دهد.

میگ-۳۱

میگ-۳۱

دیو ماجومدار، تحلیلگر نشریه “نشنال اینترست” ضمن اعلام این مطلب می نویسد این موشک روسی قادر به مانور دهی هنگام پرواز بوده و مسیر حرکت آن غیر قابل پیش بینی است که رهگیری آنرا دشوار می کند اما به عقیده این کارشناس امریکایی نمی توان کینژال را موشک هایپر سونیک دانست چون مجهز به موتور رم جت نیست.

میگ-۳۱

میگ-۳۱

میگ-۳۱

میگ-۳۱

تعریف جنگنده میگ ۳۱

میگ-۳۱ یک هواپیمای رهگیر مافوق صوت است که توسط شرکت میکویان در شوروی به عنوان جایگزین جنگنده میگ-۲۵ فاکسبَت ساخته شد. دفتر طراحی میکویان این جنگنده را بر اساس میگ-۲۵ طراحی کرده‌است. میگ-۳۱ اولین پرواز خود را در سال ۱۹۷۵ انجام داد و از سال ۱۹۸۲ وارد خدمت فعال نظامی در ارتش شوروی شد و تا زمان فروپاشی شوروی، پیشرفته‌ترین هواپیمای رهگیر این کشور بود.

میگ-۳۱

میگ-۳۱

میگ-۳۱

میگ-۳۱

میگ-۳۱

میگ-۳۱

نوشته میگ های ۳۱ روسی مجهز به موشک کینژال میشوند اولین بار در مجله اینترنتی آراس , اخبار , عکس , مدل , فناوری. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا