بازی هافناوریکسب و کار

پردازنده 6 هسته ای Intel Core i5-9400 در راه بازارهای جهانی

همانطور که می دانید، بخشی از CPUهای نسل 9 اینتل علی رغم معرفی رسمی، هنوز وارد بازار نشده اند؛ Intel Core i5-9400 از جمله این مدل ها است. طی آخرین اطلاعات، این میان رده رو به بالای جذاب و خوش قیمت به زودی در خورده فروشی های سراسر جهان برای فروش آماده می شود.

پردازنده Intel Core i5-9400 بدون قابلیت Intel Hyper-Threading بوده با این وجود از 6 هسته و 6 رشته پردازشی بهره می برد؛ این CPU بدون قابلیت اورکلاک بوده و دارای ضریب بسته است؛ توان حرارتی آن به 65 وات می رسد که رقمی مناسب به حساب می آید. پردازنده Intel Core i5-9400 دارای 9 مگابایت حافظه کش هوشمند است.

فرکانس پایه در آن 2.9 گیگاهرتز است که به لطف فناوری Turbo Boost به 4.1 گیگاهرتز نیز خواهد رسید. کاربرانی که فاقد کارت گرافیک هستند، می توانند از تراشه گرافیکی داخلی Intel UHD 630 با عملکرد مناسب استفاده نمایند. با توجه به عرضه ماژول های 32 گیگابایتی در پلتفرم جدید اینتل، CPUهای نسل 9 از 128 گیگابایت حافظه رم DDR4 پشتیبانی خواهند کرد. با این وجود بعید است که برای استفاده از چنین پردازنده ای به بیش از 64 گیگابایت حافظه نیاز پیدا کنید. این پردازنده با قیمت 212 دلار راهی بازارهای جهانی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا