فناوری

برنامه سوییچ به اندروید برای کاربران iOS در حال توسعه است

در پست جدیدی که در وبلاگ APK Insight شرکت گوگل منتشر شده است، نام یکی از نرم افزارهای زیر شاخه بازیابی داده به این دسته اضافه شده که یک نرم افزار جدید است. این برنامه به احتمال زیاد برنامه سوییچ به اندروید برای کاربران است که گوگل به دنبال تشویق کاربران iOS برای مهاجرت به اکوسیستم اندروید انجام داده است. برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

6 قابلیت جدید برای اندروید – از هشدار زلزله تا ترکیب ایموجی‌ها

جزئیات برنامه سوییچ به اندروید

در این برنامه کاربران می‌توانند با انجام چند مرحله مختلف، تعدادی از کارهای ضروری برای گرفتن پشتیبان از اطلاعات گوشی خود را انجام داده و آن را برای انتقال به اکوسیستم اندرویدی آماده کنند. د حال حاضر روشی که شرکت گوگل برای کاربران iOS آماده کرده، پشتیبان گیری از لیست مخاطبین، رویدادهای تقویم گوشی و عکس‌های گالری در فضای Google Drive است. پس از آن همان حساب Google به دستگاه جدید اندرویدی اضافه می‌شود و از طریق برنامه‌های مربوطه به محتوای پشتیبان گیری شده دسترسی پیدا می‌کند.

برنامه سوییچ به اندروید برای کاربران iOS در حال توسعه است ۱

ورژن جدید این برنامه که نسخه 1.0.382048734 آن منتشر شده است، ابزار بازیابی اطلاعات پشتیبان گیری شده در Google Drive را به یک برنامه جدید اندرویدی با نام Switch To Android ارجاع می‌دهد. مراحل انجام این کار در صفحه‌ی برنامه اینگونه نوشته شده است:

مرحله اول: برنامه Switch To Android را از فروشگاه اپ استور اپل دانلود کنید.

مرحله دوم: به قسمت تنظیمات وای فای گوشی خود بروید.

مرحله سوم: گوشی اندرویدی خود را به یک شبکه وای فای متصل کنید تا انتقال اطلاعات صورت گیرد.

آنطور که پیداست زبان برنامه نویسی که برای توسعه این نرم افزار استفاده شده تغییر پیدا کرده و به موجب آن کاربران می‌توانند داده‌های iOS بیشتری به نسبت نسخه‌های قبلی منتقل کنند. برای مثال اکنون کاربران می‌توانند برنامه‌های نصب شده در گوشی آیفون خود را به گوشی اندرویدی خود منتقل کنند و تمام اطلاعات آن‌ها نیز سر جای خود باقی بماند. برای انتقال برنامه‌ها، پیام‌های شخصی SMS و مخاطبین خود، حتما نیاز به وارد کردن رمز پشتیبانی iTunes خود هستید. هنوز مشخص نیست که شرکت گوگل به غیر از دانلود نسخه‌ی اندروید برنامه‌های iOS چه برنامه‌ای برای انتقال برنامه‌ها از آیفون به اندروید دارد. مثلا برای برنامه‌های پولی هیچ برنامه‌ای وجود ندارد و شما حتما باید دوباره نسخه‌ی اندرویدی آن را خریداری کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا