بازی هافناوریکسب و کار

مایکروسافت تحقیقات در مورد مشکل شکستگی نمایشگر سرفیس لپ‌تاپ 3 را آغاز کرد

اکتبر گذشته بود که مایکروسافت از سری جدید نوت‌بوک‌های خود با نام سرفیس لپ‌تاپ 3 و قیمت پایه 999 دلاری رونمایی کرد. کمی بعد از عرضه این محصول به بازار، شکایات کاربران راجع به مشکل شکستگی نمایشگر سرفیس لپ‌تاپ 3 مایکروسافت منتشر شد. اکنون مایکروسافت به دنبال رفع این مشکل است.

بر اساس گزارشات مختلفی که توسط کاربران در شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله Reddit و انجمن‌های مایکروسافت منتشر شده، نمایشگر لپ‌تاپ آنها بی دلیل دچار ترک‌خوردگی شده است و بدون اینکه ضربه‌ای به نمایشگر وارد شود این مشکل پیش آمده بنابراین مشکل شکستگی صفحه نمایش سرفیس لپ‌تاپ ریشه در نقص در تولید و طراحی دارد. یکی از تئوری‌های احتمالی این مشکل، عدم وجود برآمدگی پلاستیکی در حاشیه نمایشگر است و همچنین نمایشگر دستگاه هیچ‌گونه انعطافی ندارد بنابراین به سادگی ترک می‌خورد.

نقص در طراحی، علت مشکل شکستگی نمایشگر سرفیس لپ‌تاپ 3

مایکروسافت در طراحی سرفیس لپ‌تاپ 3، هیچ شکافی بین نمایشگر و صفحه کلید در نظر نگرفته است. به همین علت، در زمان بستن نمایشگر کاربران متوجه صدای غیر نرمالی می‌شوند که به مرور زمان منجر به شکستگی نمایشگر دستگاه می‌شود. برخی از کاربران اعلام کرده‌اند مایکروسافت نمایشگر نوت‌بوک آنها را رایگان تعویض کرده است، در حالی که عده‌ای دیگر از هزینه 700 دلاری صفحه نمایش سرفیس لپ‌تاپ 3 توسط مایکروسافت گزارش داده‌اند.

عده‌ای از کاربران خوش شانسی که موفق شده‌اند نمایشگر دستگاه خود را بدون هزینه تعویض کنند، گفته‌اند مجددا با مشکل سابق مواجه شده‌اند و نمایشگر لپ‌تاپ آنها باری دیگر شکسته است. به گفته مایکروسافت، عده کمی از کاربران به این مشکل برخورد کرده‌اند. جالب است بدانید مشکل مذکور فقط شامل حال سرفیس لپ‌تاپ 3 با بدنه آلومینیومی شده است و نسخه Alcantra fabric این دستگاه تاکنون مشکلی در این مورد نداشته است. به صاحبین این لپ‌تاپ گران قیمت پیشنهاد می‌شود از یک محافظ نمایشگر باکیفیت استفاده کنند تا از شکستگی نمایشگر پیشگیری کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا