بازی هافناوریکسب و کار

مقایسه دوربین آیفون X در کنار آیفون XS و آیفون 11 پرو مکس

اپل هر سال برخلاف نبود هرگونه تغییر در بخش نمایشگر دستگاه، تغییرات زیادی را برای بخش دوربین خود در نظر می‌گیرد و این موضوع را حتی از زوایای سخت افزاری به بخش نرم افزاری نیر می‌کشاند. آیفون 11 و آیفون 11 پرو مکس دو پرچمدار سال 2019 کمپانی اپل هستند که هر دو توانایی ثبت تصاویر فوق‌العاده‌ای را دارند. همچنین آیفون 11 پرو مکس از نظر فیلم برداری نیز یک دوربین حرفه‌ای فیلم برداری در ابعاد یک موبایل در جیب شما خواهد بود.

حال اگر از افرادی هستید که با اکو سیستم اپل آشنایی زیاد و بیشتری نسبت به اندروید دارید و به عکاسی و فیلم برداری اهمیت زیادی می‌دهید امروز ویدیو جذاب سخت افزار مگ را از دست ندهید. دقیق‌تر که به مشخصات روی کاغذ نگاه داشته باشید متوجه فرق بسیار کم دوربین سه موبایل از نظر مشخصاتی می‌شوید اما در بخش نرم افزاری اپل بهبود‌های بسیار زیادی را برای آیفون 11 پرو انجام داده است.

سال پیش اپل برای دستگاه‌های خود سنگ تمام گذاشت و آیفون XS Max یک نمونه کاملا واضح از آن بود. گرچه در آن زمان شاهد حضور ویژگی Night Mode و قابلیت Deep Fusion که برای آیفون 11 و آیفون 11 پرو هستند نبودیم اما این دستگاه از نظر عکاسی و فیلم برداری هیچگونه کمبودی نداشت و تمام نیاز‌های شما را برطرف می‌نمود. همچنین اگر یک سال دیگر نیز به عقب برگردیم شاهد حضور اولین دستگاه اپل با دوربین عمودی یعنی آیفون X هستیم. آیفون X و آیفون XS هر دو از دوربین‌های جذاب و فوق‌العاده‌ای برای ثبت تصاویر استفاده می‌کنند و اگر بخش نرم افزاری هر دو موبایل را کنار بگذاریم می‌توان گفت که آیفون X و آیفون XS هر دو از دوربین‌های یکسانی برخوردار هستند اما آیفون 11 پرو مکس از دوربین سومی نیز برخوردار است که کاربران اپل چندین سالی می‌شد که منتظر آن بودند و آن چیزی نیست جز دوربین الترا واید. با حضور دوربین الترا واید بخش دوربین گوشی‌های اپل تکمیل شده است و سه نیاز اساسی عکاسی برای طرفداران عکاسی با دستگاه‌های اپل برطرف شده است.

نظر شما چیست؟

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا