بازی هافناوریکسب و کار

تماشا کنید: محبوب‌ترین مرورگرهای موبایلی از سال 2010 تا امروز

اینترنت ابتدا با کامپیوترهای خانگی و سپس با لپ‌تاپ‌ها و دیگر گجت‎های هوشمند زندگی ما را تحت تأثیر قرار داد. لازمه استفاده از اینترنت عموماً اجرای یک مرورگر با رابط کاربری آسان و کاربردی است که کاربر بتواند به راحتی با آن به گشت و گذار در اینترنت بپردازد. در طول سالیان متمادی مرورگرهای متنوعی این مسئولیت را بر عهده داشته‌اند که گاه در این قائله بعضی از آنها به یکه‌تازی پرداخته و گاه بعضی با عقب ماندن از قطار پیشرفت تبدیل به خاطره شده‌اند.

محبوب‌ترین مرورگرهای موبایلی در بین سال‌های 2011 تا 2019

با فراگیر شدن گوشی‌های هوشمند در میان کاربران، مرورگرهای موبایلی نیز تنوع بیشتری پیدا کردند و انتخاب‌های گوناگونی پیش روی آنها قرار دادند. در ویدئوی زیر روند تغییر محبوب‌ترین مرورگرهای موبایلی در بین سال‌های 2011 تا 2019 را مشاهده خواهید کرد. اپرا موبایل اولین مرورگر شخص ثالثی بود که از محبوبیت خوبی در میان کاربران برخوردار بود. در دورانی که نوکیا بروزر و موبایل سافاری مرورگرهای نوکیا و اپل پس از اپرا بیشترین محبوبیت را داشتند. کمی بعدتر مرورگر اختصاصی اندروید نیز مورد استفاده کاربران قرار گرفت و پس از سافاری خود را به جایگاه دوم رساند و در نهایت در جولای 2012 محبوب‌ترین مرورگر موبایلی لقب گرفت.

در اواخر 2012 کروم دیگر مرورگر گوگل در میان پرطرفدارترین‌ها جای گرفت و در ماه جولای سال 2014 محبوب‌‎ترین مرورگر موبایلی شد و حتی تا امروز هم با اختلاف معنادار نسبت به رقیبان در جایگاه نخست باقیمانده است. البته رقابت در رتبه‌های پایین‌تر همچنان جذاب است؛ جاییکه مرورگرهایی مانند سامسونگ اینترنت و UC Browser حضور دارند. در پایان این مطلب از شما دعوت می‌کنیم ویدئوی محبوب‌ترین مرورگرهای موبایلی از سال 2010 تا امروز تماشا بفرمایید و به ما بگویید که از نظر شما بهترین برنامه برای وبگردی در موبایل کدام است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا