بازی هافناوریکسب و کار

سگ‌های نگهبان: لژیون، بسیار پیچیده خواهد بود

یکی از ویژگی‌های بارز بازی «سگ‌های نگهبان: لژیون» (Watch Dogs: Legion) این است که شما می‌توانید هر کسی را در شهر لندن، که داستان بازی در آن جریان دارد و با دنیای واقعی متفاوت است، کنترل کنید. «شلی جانسون» (Shelley Johnson)، یکی از تهیه‌کنندگان بازی، در یک مصاحبه درباره‌ی این موضوع گفته که زیرساخت و ایده‌های بازی لژیون به‌قدری پیچیده‌اند که «نمی‌توان آن‌ها را توصیف کرد.» در ادامه خبر با سخت‌افزارمگ همراه باشید.

جانسون در ادامه گفت: «لژیون به احتمال زیاد یکی از جاه‌طلبانه‌ترین بازی‌هایی است که یوبی‌سافت تابه‌حال به تصویر کشیده. به‌طور حتم از دیدگاه مدیریتی و خلاقیتی، این بازی یک چالش بزرگ تا به امروز است و به‌شخصه برای من واقعا چالش‌برانگیز بوده.»

جانسون در اوایل سال در طی مصاحبه‌ای با مجله «GameCrate»، گفت که محدودیتی برای کنترل شخصیت‌های غیرقابل‌بازی مختلف وجود ندارد و کاربران می‌توانند کنترل همه‌ی آن‌ها را در بازی به دست بگیرند. او گفته که این یک پروسه پرهزینه و وقت‌گیر بوده تا لژیون را به این سطح بالا برسانند. جانسون توضیح داد: «بازی کردن در نقش هر کدام از شخصیت‌ها، و تحقق این ایده، کاملا پرهزینه است. این بازی، با توجه به چالش پیش‌رو، به قدری پیچیده‌ است که نمی‌توان آن را توصیف کرد.»

ساخت و تست کردن یک بازی در سطح لژیون، به‌نظر می‌رسد چالش خیلی بزرگی باشد، و جانسون هم گفت این اولین بازی یوبی‌سافت بوده که نیازمند نهایت توان انسان برای این کار است. او افزود: «در آینده بازی‌هایی با مقیاس و پیچیدگی لژیون، ممکن است نیازمند هوش مصنوعی باشند تا بار چالش‌ها و کار سنگین را به‌دوش بکشد.»

بازی سگ‌های نگهبان: لژیون در مارس 2020 (اسفند 98) برای PS4، Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا