فناوری

تصاویر لورفته، سه رنگ از پیکسل 7a را به نمایش می‌گذارند

براساس گزارش‌ها، گوشی میان‌رده بعدی گوگل ماه آینده معرفی خواهد شد. به لطف شایعات و تصاویر فاش‌شده، ما تا حدی در مورد گوشی آینده این شرکت می‌دانیم. این‌بار نیز افشاگر معتبر این حوزه، Steve H.McFly تصاویری با کیفیت از پیکسل 7a به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد این دستگاه در سه رنگ جذاب عرضه می‌شود.

این تصاویر برای اولین‌بار در وب‌سایت MySmartPrice منتشر شد. تصاویر منتشرشده، شایعات و گزارش‌های گذشته را تأیید می‌کنند: این دستگاه از زبان طراحی سری پیکسل 7 و پیکسل 6a پیروی می‌کند. نوار دوربین پشتی پیکسل 7a به‌روزرسانی شده است و بریدگی‌هایی روی این ناحیه محل قرارگیری دوربین‌های اصلی آن خواهد بود. ظاهراً این گوشی دارای فریم فلزی و بدنه پلاستیکی است. نوار ماژول دوربین این محصول به‌ جای شیشه، از روکش آلومینیومی بهره می‌برد.

نمای جلویی از نظر بصری با پیکسل 6a قابل مقایسه نیست. یک سوراخ پانچ در مرکز برای دوربین جلو وجود دارد و حاشیه‌های آن کاملاً مشخص است.

البته این اولین بار نیست که تصاویری از این گوشی به بیرون درز کرده است . یکی از افشاگران مدعی بود که این گوشی در پنج رنگ در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. اما بیشتر شواهد حاکی از آن است که پیکسل 7a در سه رنگ سفید، خاکستری و آبی روشن عرضه خواهد شد. تصاویر امروز برای اولین‌ بار گوشی موردنظر را در رنگ آبی به نمایش می‌گذارند. ظاهراً نسخه آبی رنگ این محصول با عنوان آبی آسمانی یا آبی قطبی روانه بازار می‌شود. این احتمال وجود دارد که گوگل نسخه مشکی رنگ را Carbon و نسخه سفید رنگ را Cotton بنامد.

تصاویر لورفته، سه رنگ از پیکسل 7a را به نمایش می‌گذارند

مشخصات فنی پیکسل 7a

در مورد مشخصات فنی، گزارش‌های قبلی نشان می‌دهد که پیکسل 7a از چیپست Tensor G2 پیکسل 7 بهره می‌برد. این دستگاه مجهز به صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED با نرخ نوسازی 90 هرتز خواهد بود. این گوشی احتمالا میزبان دوربین‌های اصلی 64 مگاپیکسلی و فوق عریض 13 مگاپیکسلی خواهد بود. برخلاف پیکسل 6a، انتظار می‌رود که این گوشی از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی کند.

شایعه شده است که این دستگاه دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی است و این بار ممکن است شاهد دو گزینه رم 6 گیگابایتی و 8 گیگابایتی باشیم.

اگرچه این دستگاه از نظر ظاهری چندان تغییر نکرده است‌، احتمالاً با بهبود نرم‌افزاری قابل‌توجهی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. همین مورد می‌تواند به پیکسل 7a کمک کند تا به بهترین گوشی میان‌رده سال تبدیل شود. نسخه 6/128 گیگابایتی پیکسل 6a با قیمت 449 دلار روانه بازار شد، اما تورم ممکن است قیمت پیکسل 7a را به 500 دلار برساند. انتظار می‌رود گوگل این گوشی را در تاریخ 10 می و در کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان معرفی کند.

  • گوگل از نسخه اگزینوس 2300 در پیکسل 8 استفاده می‌کند
  • وان پلاس از Nord CE 3 Lite با دوربین 108 مگاپیکسلی رونمایی کرد
  • گوشی گوگل پیکسل 7a با دوربین دوگانه و نمایشگر 90 هرتزی عرضه می‌شود
  • پرفروش‌ ترین گوشی‌ های گوگل : سری پیکسل 7 و پیکسل 6a

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا