بازی هافناوریکسب و کار

فروش گوشی‌های سری Redmi K20 شیائومی مرز 1 میلیون دستگاه را رد کرد

گوشی‌های Redmi K20 و Redmi K20 Pro شیائومی در اولین فروش لحظه‌ای که شرکت برای آنها ترتیب داد، در 200000 دستگاه به فروش رفتند. حالا شرکت چینی امروز اعلام کرده است که گوشی‌های این خانواده مرز فروش 1 میلیون دستگاه را نیز رد کرده‌اند.

نقطه عطفی در سرنوشت برند Redmi

گوشی‌های خانواده ردمی کی20 در روز 28 می (7 خرداد) معرفی شده بودند و این یعنی شیائومی تنها به 4 یا 5 فروش فوری نیاز داشت تا مرز فروش یک میلیون گوشی هوشمند از این سری را رد کرد. این رقم حتی می‌توانست بالاتر هم باشد اما به نظر می‌رسد که در این نقطه از زمان محدودیت‌هایی در ظرفیت ارائه گوشی‌ها وجود دارد. به‌عنوان مثال نسخه Redmi K20 Pro در خارج بازار چین هنوز ارائه نشده است.

برای جشن گرفتن دستیابی به فروش 7 رقمی، مدیر برند ردمی شیائومی، آقای Lu Weibing از فروش فوق‌العاده در چین رونمایی کرد و اعلام کرد که هر شخصی که در چین گوشی هوشمند ردمی کی20 را خریداری کند یک پاور بنک 10000 میلی آمپرساعتی هدیه خواهند گرفت. البته کاربرانی هم که نسخه پرو را خریداری کنند، می‌توانند تنها در ازای پرداخت 29 یوان (کمتر از 5 دلار) یک شارژر 27 واتی به همراه گوشی داشته باشند.

Weibing به این موضوع اشاره نکرده است که آیا فروش یک میلیونی گوشی‎های ردمی K20 تنها مربوط به سرزمین چین می‌شود یا بازارهای خارجی را نیز شامل می‌شود، اما به نظر می‌رسد که گزینه اول صحیح باشد. گوشی‌های K20 و K20 Pro هنوز به کشور هند که انتظار می‌رود فروش خوبی در بازار آن داشته باشند، راه پیدا نکرده‌اند. در حالیکه نسخه استاندارد این گوشی تحت نام Xiaomi Mi 9T به چند بازار راه پیدا کرده است. طبیعتاً عرضه این گوشی‌ها در نقاط دیگر جهان مانند اروپا می‌تواند آمار فروش خانواده پرچمدارکش ردمی را حتی از این هم بهتر کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا