بازی هافناوریکسب و کار

کارت های گرافیک گیگابایت از تراشه های جدید RTX 2060 SUPER و RTX 2070 SUPER

انویدیا در روز گذشته دو کارت گرافیک RTX 2070 SUPER و RTX 2060 SUPER را در حالی معرفی کرد که تا کمتر از یک هفته دیگر در بازارهای جهانی خواهند بود. اینک کمپانی های سازنده کارت گرافیک از جمله "گیگابایت" اقدام به معرفی محصولات سفارشی خود، از این تراشه ها کرده اند.

کارت های گرافیک RTX 2060 SUPER و RTX 2070 SUPER از گیگابایت با دنیایی از فناوری

کارت های گرافیک سری GIGABYTE GeForce SUPER شامل مدل های AORUS، GAMING و WINDFORCE هستند. نام تجاری AORUS در سه مدل AORUS GeForce RTX 2080 SUPER 8G، AORUS GeForce RTX 2070 SUPER 8G و AORUS GeForce RTX 2060 SUPER 8G معرفی می شوند.

در برخی مدل ها شاهد استفاده از نسخه جدید کولر WINDFORCE با 3 عدد فن 10 سانتی متری هستیم؛ همچنین اختراع های ثبت شده دیگر گیگابایت مانند 7 خروجی ویدویی، و فناوری نورانی 3 بعدی هم دیگر ویژگی های این کارت گرافیک ها هستند. یکی از ویژگی های کارت های گرافیک جدید گیگابایت، نورپردازی 3 بعدی است؛ این نورپردازی می تواند در راستای مانیتورینگ اطلاعات مهم نیز مورد استفاده قرار گیرد.

GeForce RTX 2070 SUPER GAMING

حتی با تغییر گردش فن نیز امکان تغییر نور ها وجود دارد. نشان گیگابایت هم در کارت های گرافیکی مانند GeForce RTX 2080 SUPER GAMING OC 8G, GeForce RTX 2070 SUPER GAMING OC 8G و GeForce RTX 2060 SUPER GAMING OC 8G دیده خواهند شد. روشن است که تمامی مدل ها اورکلاک گیگابایت را به همراه دارند. گیگابایت به تازگی یک اختراع جدید با نام Alternate Spinning را به نام خود ثبت کرده است که در کولرهای جدید، شاهد استفاده از آن هستیم.

کارت گرافیک جدید گیگابایت

گیگابایت اعلام کرده است که در وهله نخست، دست کم 6 کارت گرافیک از سری GeForce RTX 20 SUPER را معرفی خواهد کرد. به زودی با اخبار بیشتر، از جمله مشخصات فرکانسی این تراشه ها در خدمت شما خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا