بازی هافناوریکسب و کار

ویوو از گوشی Z1 Pro با سلفی 32 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی رونمایی کرد

ویوو روز گذشته از جدیدترین عضو سری Z، یعنی گوشی Z1 Pro رونمایی کرد. این گوشی به سبک ترند جدید بازار دارای حفره‌ای بر روی نمایشگر است که جایگاه دوربین سلفی آن می‌باشد. از نظر ظاهر Z1 Pro بسیار شبیه به Z5x به‌نظر می‌رسد، اما تفاوت‌هایی در مشخصات آنها دیده می‌شود که در ادامه بیشتر از آنها خواهیم گفت.

مشخصات گوشی Z1 Pro ویوو

Z1 Pro دارای یک صفحه نمایش 6.53 اینچی IPS LCD با رزولوشن FHD+ است. همانطور که پیش‌تر گفته شد، این نمایشگر دارای یک حفره در قسمت بالای سمت چپ است که پذیرای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2.0 می‌باشد. در قاب پشتی این گوشی دوربین‌های سه گانه‌ای تعبیه شده است که دارای سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی با f/1.78، سنسور دوم 8 مگاپیکسلی با f/2.2 و لنز فوق عرض و سنسور 2 مگاپیکسلی با f/2.4 برای تشخیص عمق تصویر است.

چیپست گوشی Z1 Pro اسنپدراگون 712 کوالکام است که با 4/6 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. ویوو برای گوشی جدید خود حالت‌های Cooling (خنک کننده) و Game Turbo را برای تجربه بهتر کاربر در زمان بازی در نظر گرفته است. البته یک حالت مخصوص Ultra Game نیز برای این گوشی طراحی شده است که صدای فراگیر بهبودیافته و بازخوردهای گیمینگ جالب در زمان بازی را به کاربر ارائه می‌کند. به‌غیر از این موارد، قابلیت تغییر صدا نیز برای گوشی در نظر گرفته شده است که می‌تواند به بالابردن مهارت‌های شما در بازی‌هایی مانند پابجی موبایل کمک کند. گوشی Z1 Pro ویوو

Z1 Pro ویوو دارای یک باتری غول پیکر 5000 میلی آمپرساعتی است که یک شارژر سریع 18 واتی و یک پورت قدیمی microUSB برای شارژ آن در نظر گرفته شده است. این گوشی دارای قابلیت شارژ معکوس نیز می‌باشد که از طریق آن می‌تواند مانند یک پاوربنک گوشی‌ها و گجت‌های دیگر را شارژ کند. Z1 Pro با رابط کاربری Funtouch 9 که بر روی اندروید Pie شخصی‌سازی شده در درون جعبه عرضه خواهد شد. گوشی Z1 Pro ویوو

قیمت، رنگ‌بندی و زمان عرضه گوشی Z1 Pro ویوو

Z1 Pro در رنگ‌های مشکی (Sonic Black و Mirror Black) و آبی (Sonic Blue) از روز 11 جولای (20 تیر) به فروش خواهد رسید. قیمت نسخه 4+64 گیگابایت آن 217 دلار و نسخه 6+128 گیگابایت آن 261 دلار می‌باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا