بازی هافناوریکسب و کار

رونمایی MSI از پردازنده‌های گرافیکی GeForce RTX 30 انویدیا

MSI به عنوان یک برند برتر در سخت‌افزار True Gaming مفتخر است که سهم خود در معرفی اولین سری سفارشی پردازنده‌های گرافیکی GeForce RTX 30 انویدیا همراه با کارت‌های گرافیکی ویژه – دارای جدیدترین فناوری گرافیکی، طراحی برد جریان بالا با کارایی بهتر و خنک کننده پیشرفته – را به اشتراک بگذارد.

پردازنده‌های گرافیکی GeForce RTX 30

مت وبلینگ، معاون رئیس بازاریابی جهانی GeForce در NVIDIA گفت:

RTX 30 Series به عنوان نسل دوم RTX، بزرگ‌ترین جهش در تاریخ GPUهای بازی را نشان می‌دهد. ما هیجان زده‌ایم که بینیم چگونه شرکای AIB مانند MSI از فناوری ما برای دستیابی به تجربه‌های استثنایی بازی بهره می‌برند.

بررسی اجمالی پردازنده‌های گرافیکی GeForce RTX 30 Series

MSI دو سری کارت گرافیکی را بر اساس معماری جدید NVIDIA Ampere معرفی می‌کند:

سری GAMING:

GAMING ضمن حفظ همان تعادل عالی بین عملکرد، خنک سازی و کم صدا بودنی که مشتریان به آن اعتماد کرده‌اند، با ظاهری جدیدتر تازه‌سازی شده است. مدل پیشرو در این سری محصولات به روز شده، طراحی جدید TORX Fan 4.0 با جفت تیغه فن است که توسط یک پیوند خارجی به هم متصل شده‌اند و لبه‌ای را تشکیل می‌دهند که جریان هوا را روی سیستم خنک کننده به روز TRI FROZR 2 متمرکز می‌کند. صفحه پشتی با روکش مات نه تنها کارت گرافیکی را تقویت می‌کند؛ بلکه از طریق اجرای لنت‌های حرارتی، نوعی عملکرد خنک کننده منفعل را فراهم می‌آورد. Mystic Light نمای بیرونی کارت گرافیکی را به خوبی تزیین می‌کند و از طریق Mystic Light Sync و Ambient Link رنگ را متناسب با سایر بخش‌های PC به طور همزمان تنظیم می‌کند. تمامی این تنظیمات با ابزار نرم‌افزار Dragon Center قابل کنترل هستند.

سری GAMING

سری VENTUS:

VENTUS محبوب دوباره بازگشته و بزرگ‌تر از همیشه، اکنون با TORX Fan 3.0 بهبود یافته و در انواع فن‌های سه گانه و دو گانه در دسترس است. چه برای کار باشد و چه برای بازی، طراحی متمرکز بر عملکرد VENTUS برای انجام هر وظیفه‌ای نیازهای ضروری را حفظ می‌کند. سیستم خنک کننده قوی‌، صفحه پشتی تقویت شده و زیبایی صنعتی سفت و سخت آن، این کارت گرافیکی را برای هر کاربردی مناسب می‌سازد.

سری VENTUS

GAMING و VENTUS در کنار هم نوک پیکان سری پردازنده‌های گرافیکی GeForce RTX 30 MSI را تشکیل می‌دهند. با این حال قرار است سری‌های بیشتری در آینده نزدیک وارد بازار شوند.

بیشتر بخوانید: NVIDIA GeForce RTX 3070 Ti مشاهده شد – بسیار ارزشمند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا