بازی هافناوریکسب و کار

مشخصات دوربین Oppo Reno 3 Pro مشخص شد

بعد از رونمایی کمپانی Oppo از دستگاه Oppo Reno 3Pro 5G صحبت‌هایی در خصوص رونمایی این شرکت از نسخه جهانی این دستگاه نیز می‌شد و چند وقت پیش نیز اوپو به صورت رسمی حضور نسخه بین المللی این دستگاه با مشخصاتی متفاوت را به کاربران خود قول داد. حال تنها چند یک هفته مانده به رونمایی از این دستگاه اوپو مشخصات دوربین نسخه جهانی Oppo Reno 3 Pro را برای اتمام شایعات مشخص کرده است تا نگاهی به چشم‌های این دستگاه داشته باشیم.

اوپو در روز 2 مارس به صورت رسمی قرار است تا در New Delhi، پایتخت هند از نسخه جهانی Oppo Reno 3 Pro رونمایی نماید و همین موضوع باعث شده است تا شایعات زیادی در خصوص سخت افزار مورد استفاده اوپو برای این گوشی در سطح اینترنت درحال پخش شدن باشد.

همین موضوع باعث شد تا کمپانی تولید کننده این محصول قبل از هر کس اقدام به انتشار مشخصات کوچکی از این دستگاه کند و اوپو، مشخصات دوربین این دستگاه را هدف گرفت. بنابر تصاویر منتشر شده از سمت اوپو باید شاهد یک چینش چهارگانه برای این دستگاه باشیم.

یک سنسور 64 مگاپیکسلی وظیفه دوربین اصلی را به عهده دارد و قادر به تهیه تصاویر شفاف و با کیفیت برای شما خواهد بود. به غیر از دوربین اصلی، یک دوربین با سنسور 13 مگاپیکسل نیز وظیفه ثبت تصاویر تل فوتو را به عهده دارد که احتمالا زوم 2 یا 3 برابری را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

در کنار زوم، اوپو از دوربین 8 مگاپیکسلی الترا واید نیز استفاده کرده است تا تمام محیط مورد نظر خود را بتوانید در یک تصویر ثبت نمایید. البته مشخص نیست که زاویه دوربین الترا واید دستگاه به چه صورت خواهد بود اما به هرحال هرچه که باشد قادر است تا محدوده زیادی از محیط مورد نظر شما را در یک کادر به صورت عکس تحویل شما دهد. در تصویر منتشر شده توسط اوپو به عبارت “ Clear in Day and Night” نیز اشاره شده است که احتمالا نشان از قدرت بالای دوربین این دستگاه در نور کم می‌باشد.

در کنار سه دوربین گفته شده یک دوربین مونوکروم 2 مگاپیکسلی نیز قرار گرفته است که با استفاده از آن می‌توانید تصاویری با جزئیات بالا از سوژه‌های نزدیک لنز دوربین تهیه کنید و نگران خارج بودن سوژه از فوکوس نباشید.

Oppo Reno 3 Pro Camera Setup
مشخصات دوربین نسخه جهانی Oppo Reno 3 Pro در بخش سلفی

برخلاف نسخه اصلی دستگاه که در ماه دسامبر معرفی شد، خبری از یک سنسور 32 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی نیست و اوپو از ترکیب دوربین دوگانه در بخش جلویی دستگاه استفاده کرده است. به گفته این کمپانی، این دوربین اولین دوربین 44 مگاپیکسلی تلفن همراه خواهد بود که در برش صفحه نمایش قرار گرفته است. سنسور 44 مگاپیکسلی دوربین سلفی Oppo Reno 3 Pro را یک دوربین 2 مگاپیکسلی نیز همراهی می‌کند و استفاده اوپو از این سنسور برای بهبود تصاویر پرتره و تشخیص عمق بوده است.

Oppo Reno 3 Pro Camera Setup

متاسفانه هنوز اطلاعاتی در خصوص مشخصات سخت افزاری دیگر دستگاه منتشر نشده است اما به احتمال زیاد شاهد حضور این دستگاه با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در کنار پردازنده اسنپدراگون 765G باشیم. همچنین پشتیبانی از شارژ سریع VOOC 4.0 با سرعت 30 وات نیز از جمله مشخصات احتمالی این دستگاه هستند.

Enco TWS EarBuds

اوپو از نسخه بین الملل Reno 3 Pro در سه رنگ Aurora Blue، Midnight Black و Sky White رونمایی خواهد کرد. در کنار این دستگاه باید شاهد حضور ایرفون‌های TWS این برند با نام Enco نیز باشیم. البته این یک رونمایی نخواهد بود و اوپو تنها اقدام به عرضه ایرفون‌های خواهد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: حجم باتری Oppo Reno3 Pro 5G مشخص شد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا