بازی هافناوریکسب و کار

آیفون‌های 2020 دارای طراحی باریک‌تر و سنسورهای دوربین بزرگتر خواهد بود

آیفون‌های اپل چند سالی است که از نظر طراحی و شکل ظاهری تغییرات چندانی نکرده‌اند و به جز اضافه شدن سنسورهای دوربین، ساختار کلی آن ها شبیه به هم به نظر می‌آید. اما طبق گزارشات جدید آیفون‌های 2020 دارای طراحی‌های متفاوتی در مقایسه با نسل های قبلی خواهند بود.

گرانقیمت‌ترین نسخه از آنها که آیفون 6.7 اینچی خواهد بود، دارای ضخامت کمتر و سنسورهای دوربین بزرگتر می باشد. در حالی که نسخه 6.1 اینچی و نسخه 5.4 اینچی دارای تعداد دوربین‌های متفاوتی خواهند بود. این گزارش بر اساس یک منبع در چین که تولیدکننده تجهیزات اپل می باشد، منتشر شده است. همچنین مدل‌های سه بعدی نسخه‌های 5.4 اینچی، 6.1 اینچی و 6.7 اینچی در Alibaba مشاهده شده است که نشان می‌دهد تعداد میکروفون‌های آنها نیز متفاوت خواهد بود.

آیفون 6.7 اینچی طبق شایعات ضخامت کمتری در حدود 7.4 میلیمتر خواهد داشت که این رقم در حدود 10 درصد باریک‌تر از آیفون 11 پرو مکس با ضخامت 8.1 میلیمتر می باشد. این گوشی همچنین کمی بلندتر از پرچمدار فعلی یعنی آیفون 11 پرو خواهد بود. به طور مشابه آیفون 5.4 اینچی از نظر ارتفاع چیزی میانه آیفون SE و آیفون 8 خواهد بود. در نهایت آیفون 6.1 اینچی نیز از نظر ارتفاع در میان آیفون 11 و آیفون 11 پرو قرار خواهد گرفت.طراحی احتمالی آیفون های 2020 اپل

در خصوص اخباری که در رابطه با دوربین این گوشی منتشر شده گفته شده است که آیفون 5.4 اینچی و یکی از از نسخه‌های 6.1 اینچی مانند آیفون 11 پرو دارای دو دوربین خواهند بود. در حالیکه نسخه دیگر 6.1 اینچی یک سنسور دوربین دیگر هم خواهد داشت. نسخه 6.7 اینچی هم دارای سه لنز در قاب پشتی خود خواهد بود، اما در مقایسه با آیفون 11 پرو سنسورهای آن بزرگ تر می‌باشند. گفته شده است که هر 4 مدل دارای پنل‌های OLED خواهند بود و به‌طور قطع از روش احراز هویت Face ID پشتیبانی خواهند کرد.

تا زمان معرفی آیفون‌های 2020 اپل فرصت زیادی باقی مانده است بنابراین انتظار می‌رود که در آینده اخبار بیشتری در خصوص این گوشی‌ها منتشر شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا