بازی هافناوریکسب و کار

لو رفتن مشخصات، زمان معرفی و قیمت وان پلاس Z پیش از رونمایی!

با افشای قیمت وان پلاس Z می‌توان گفت این گوشی اولین محصول به معنای واقعی اقتصادی این شرکت، پس از مدت‌ها خواهد بود. به تازگی اطلاعات نسبتاً کاملی از مشخصات و قیمت عرضه این گوشی توسط یک فروشگاه هندی لو رفته است که در ادامه مطلب آنها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

قیمت وان پلاس Z چگونه لو رفت؟

این اطلاعات از پلتفرمی به نام DesiDime در اینترنت منتشر شده است. این وبسایت که نظرسنجی مورد نظر را منتشر کرده بود، به کاربران خود در هند برنامه‌های تشویقی کارت‌های بانکی برای خرید اجناس به صورت آنلاین را ارائه می‌کند. کاربران DesiDime هر چند وقت یکبار نظرسنجی‌هایی برای بازاریابی پر می‌کنند و این بار نوبت به وان‌پلاس بود که یکی از این نظرسنجی‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد.

وان‌پلاس از کاربران پرسیده است که آیا گوشی‌ای با مشخصات زیر را با قیمت 24990 روپیه (معادل 330 دلار) خریداری خواهند کرد:

  • صفحه نمایش 6.55 اینچی Super AMOLED با نرخ نوسازی 90 هرتز و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر
  • چیپست اسنپدراگون 765G
  • 6 گیگابایت حافظه رم
  • 128 گیگابایت حافظه داخلی
  • دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی + دوربین 16 مگاپیکسلی (احتمالا فوق عریض) + دوربین 2 مگاپیکسلی (ماکرو یا تشخیص عمق)
  • دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در حفره‌ای درون نمایشگر
  • باتری 4300 میلی آمپرساعتی با شارژر 30 وات Warp Charge
لو رفتن مشخصات و قیمت وان پلاس Z

وبسایت Android Central ادعا کرده است که گوشی OnePlus Z 5G قرار است ماه آینده و در تاریخ 10 جولای (20 تیر) در هند رونمایی شود. این گوشی که در ابتدا قرار بود وان پلاس 8 لایت نام داشته باشد، اولین محصول میان‌رده وان‌پلاس در طول 5 سال گذشته خواهد بود.

مطمئناً هنوز نمی‌توانیم در رابطه با اطلاعات فوق با قطعیت اظهار نظر کنیم. حتی نکات مبهمی وجود دارد که هنوز کشف نشده‌اند، اما به نظر می‌رسد که این شروع خوبی است. البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که معمولاً قیمت گوشی‌های وان پلاس و برندهای دیگر در هند پایین‌تر از نقاط دیگر جهان است. با تمام این تفاسیر، آیا شما با قیمت 330 دلار OnePlus Z را خریداری خواهید کرد؟

بیشتر بخوانید: OnePlus Z در بنچمارک Geekbench – چیپست 8 هسته‌ای و 12 گیگابایت رم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا