بازی هافناوریکسب و کار

اطمینان نیل دراکمن به طرفداران در مورد عدم افشای پایان داستان The Last of US Part II

عنوان مورد انتظار “آخرین بازمانده از ما، قسمت دوم” پیش از عرضه جنجال‌های زیادی آفرید. صرف نظر از تاخیرهای چندباره انتشار این بازی، بزرگترین اتفاقی که رخ داد، لو رفتن داستان و گیم پلی این عنوان بود که سر و صدای زیادی به پا کرد. برخی از طرفداران بازی معتقدتد حالا که داستان The Last of US Part II لو رفته دیگر تجربه آن جذابیت چندانی ندارد اما رکوردهای فروش قبل از عرضه بازی که یکی از آنها، پرفروش‌ترین عنوان انحصاری سونی پیش از عرضه است نشان می‌دهد اکثریت کاربران با این قضیه مخالفند. اظهارات جدید کارگردان این بازی نیز می‌تواند امیدوارکننده باشد. نیل دراکمن، کارگردان بازی گفته است که که پایان داستان بازی لو نرفته و هنوز چیزهای زیادی برای تجربه وجود دارد.

دراکمن، کارگردان عنوان زیبای The Last of US در مصاحبه‌ای که به تازگی با Eurogamer داشته این قضیه را مطرح کرده است. ساخت دومین قسمت این بازی چیزی حدود 7 سال طول کشیده است. 7 سال انتظار سخت اما شیرین برای طرفداران این عنوان فراموش نشدنی. بعد از لو رفتن گیم پلی بازی و بخشی از داستان آن، بسیاری از کاربران از تماشای محتویات لو رفته خودداری کردند و کسانی که اسپویل‌ها را دیده بودند برای دیگر طرفداران بازی تعریف نکردند اما آن دسته که از روی کنجکاوی ویدئوهای فاش شده را تماشا کردند، مسیری را که قسمت جدید بازی در پیش گرفته بود نپسندیدند. اما طرفداران سفت و سخت بازی معتقدند این اتفاق هیچ آسیبی به بازی وارد نکرده است.

پایان داستان The Last of US Part II لو نرفته است

The Last of US Part II رکورد پیش فروش عنوان پرفروش Spider-Man دست کم در اروپا را شکست که نشانه خوبی است. در ادامه خبرهای خوب، نیل دراکمن صحبت‌های دلچسب جدیدی برای طرفداران بازی دارد. به گفته وی، افشاگری‌ها بخش کوچکی از داستان این بازی را لو دادند و بخش عمده بازی فاش نشده است. دراکمن گفته اطلاعات اشتباهی زیادی از داستان بازی لو رفته اما نمی‌توانیم بیائیم و این اشتباهات را تصحیح کنیم چون جور دیگه خط داستانی بازی لو می‌رود و اگر بگوئیم داستان بدین شکل نیست، به نوعی گفته‌ایم که دقیقا به چه شکل است.

دراکمن مجددا تاکید کرده که داستان صرفا بخش کوچکی از تجربه یک بازی است. بنابراین اگر افشاگری‌ها از داستان The Last of US Part II را هم دیده‌اید، اتفاق خاصی نیفتاده و هنوز مسائل زیادی وجود دارد که به خاطر آنها باید این بازی را تجربه کنید. نظریه‌های زیادی در رابطه به پایان داستان بازی وجود دارد اما پایان اصلی بازی لو نرفته و کسی از آن خبر ندارد. دومین قسمت از عنوان The Last of US بعد از چندین بار تاخیر، بالاخره در تاریخ 19 ژوئن برابر با 30 خرداد برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تماشا کنید: گیم پلی جدید The Last of US II با محوریت شیوه مبارزه و فرقه‌ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا