بازی هافناوریکسب و کار

پلی استیشن کلاسیک هم هک شد! (اجرای تمامی بازی ها)

همانطور که می دانید شرکت ژاپنی سونی به تازگی کنسول بازی PlayStation Classic را راهی بازارهای جهانی کرده است. این کنسول نوستالژی دارای برچسب قیمت 100 دلاری، دارای 20 بازی داخلی است که سونی بر روی حافظه داخلی آن ذخیره کرده و این کنسول با ابعادی کوچکتر از نمونه واقعی، فاقد درایو ODD است. با این وجود کنسول پلی استیشن کلاسیک این کمپانی دارای درگاه USB است.

اگر به خاطر داشته باشید، بنده در مطالبی که در زمینه کنسول بازی پلی استیشن کلاسیک نوشته ام، به این مسئله اشاره کردم که احتمالا در آینده سونی امکان بروزرسانی و تغییر بازی های این محصول را از طریق درگاه USB فراهم خواهد کرد. اما پیش از آن، هکرها موفق به بارگذاری بازی های دیگر بر روی این محصول شده اند. از آنجایی که از نظر سخت افزاری، عملا می توان پردازش تمامی بازی های PS1 را در این محصول اجرایی کرد، پس قطعا می توانید از تمامی بازی های این کنسول لذت ببرید.

به طور خلاصه، سیستم امنیتی پلی استیشن کلاسیک یک شوخی است که باعث می شود برنامه نویسی را از فلش درایو USB آسان تر کند. برای این منظور یک ابزار رایگان با نام BleemSync وجود دارد که کاربران می توانند از آن برای اجرای بازی های دیگر بر روی این کنسول استفاده نمایند. مراحل نسبتا ساده بوده و شما با ایجاد پوشه و طی کردن یک راه ساده، می توانید بازی های مورد علاقه خود را از طریق درگاه USB بر روی PlayStation Classic اجرا نمایید.

اما با خارج کردن این فلش درایو، بازی ها نیز امکان اجرا شدن نخواهند یافت. در حال حاضر هیچ راهی برای بارگیری بازی ها در ذخیره سازی دائمی وجود ندارد، اما به طور حتم به زودی این محدودیت نیز توسط هکرها برداشته خواهد شد. پس می توانید از تمامی بازی های PS1 بر روی این کنسول لذت ببرید!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا