بازی هافناوریکسب و کار

پچ Adobe برای برطرف کردن مشکل Premiere CC در مک بوک پرو ها

در اوایل ماه جاری، CNet و 9to5Mac گزارش دادند که تعدادی از کاربران Adobe Premiere CC یک مشکل نگران کننده را در این برنامه تجربه کردند: به نظر می رسید که یک باگ باعث ایجاد مشکلاتی در اسپیکرهای برخی از نمونه های آخرین مدل های MacBook Pro می شد. در این هفته Adobe پچی را در جهت برطرف کردن این مشکل منتشر کرد.

در یک فروم پست، یک کابر "صدای بسیار بلند خس خس کردن "را گزارش داد که نمی توانست آن را خاموش کند. بعد از متوقف شدن این صدا اسپیکر ها کاملا بی صدا شده و بعد از راه اندازی مجدد برنامه دوباره همین صدا ها تولید می شوند. سایر کاربران نیز همین مشکل را گزارش کرده و نمونه هایی را در یوتیوب منتشر کردند.

در روز جمعه یک نماینده Adobe طی پاسخی در فروم تایید کرد که تعداد کمی از کاربران مشکلی را در Premiere Pro گزارش کرده اند که می تواند بر روی اسپیکرهای جدیدترین مدل های مک بوک پرو تاثیر بگذارد و به پچ نرم افزاری جهت بهبودی آن اشاره کرد.

توضیحات همراه پچ به این نکته اشاره کرد که این پچ چهار مشکل را برطرف می کند: صدای بلند هنگام پخش یک پروژه و اضافه کردن افکت، صدای گوشخراشی که در زمان سوئیچ کاربر بین ایستگاه های از پیش تنظیم شده EQ تولید می شود، صدای وزوز به هنگام جهت دهی صدا به خروجی های ترک چندگانه به همراه افکت، صدای وزوز در هنگام پخش بی صدا به همراه افکت در یک ترک زیرمجموعه.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا