فناوری

گوشی هوشمند ویکو Hi Enjoy 60 رسماً رونمایی شد

شرکت فرانسوی ویکو به تازگی از گوشی هوشمند Hi Enjoy 60 5G رونمایی کرد و برای عرضه آن در چین آماده می‌شود. این دستگاه در تاریخ 24 آوریل به فروش می‌رسد و هم‌اکنون در فهرست وب‌سایت China Telecom قابل مشاهده است. به نظر می‌رسد که این دستگاه نسخه تغییرنام‌یافته هواوی Enjoy 60 با پشتیبانی از شبکه 5G است.

به جز لوگوی ویکو در پنل پشتی این دستگاه، عملاً هیچ تفاوت سخت‌افزاری با گوشی هوشمند هواوی Enjoy 60 به چشم نمی‌خورد. این دستگاه از چیپست Dimensity 6020 بهره می‌برد و مجهز به صفحه‌نمایش 6.75 اینچی LCD با وضوح 720p و بریدگی قطره‌ای برای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی می‌باشد.

رونمایی Hi Enjoy 60

پنل پشتی این دستگاه میزبان دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و دوربین کمکی 2 مگاپیکسلی است. ظرفیت باتری این محصول 6000 میلی‌آمپر ساعتی است و از شارژ 22.5 واتی پشتیبانی می‌کند.

این گوشی برخلاف نسخه هواوی که دارای سیستم عامل HarmonyOS 3.0 است، اندروید 11 را اجرا می‌کند. این گوشی با برنامه های اندروید سازگار است و از سرویس‌های موبایل هواوی (HMS) که جایگزین خدمات موبایلی گوگل (GMS) هیتند، پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، ویکو Hi Enjoy 60 ار NFC، GPS و حسگر IR پشتیبانی می‌کند که گزینه‌های ارتباطی متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این گوشی هوشمند در دو پیکربندی 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. قیمت Enjoy 60 ویکو برای نسخه‌های بالا به ترتیب 1399 یوان و 1599 یوان خواهد بود. این دستگاه در رنگ‌های مشکی، آبی و طلایی عرضه خواهد شد و فروش رسمی این گوشی هوشمند از دوشنبه این هفته آغاز می‌شود.

  • فناوری 5.5G هواوی با سرعتی 10 برابر شبکه 5G از راه رسید
  • تماشا کنید: بررسی گوشی Wiko T50 – اقتصادی جدید در بازار ایران
  • Wiko 5G با سیستم‌عامل HarmonyOS معرفی شد
  • تماشا کنید: بررسی گوشی Wiko T3 – اقتصادی، جذاب و جدید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا