فناوری

ارائه مدل اشتراک بدون تبلیغات آخرین گفته های ایلان ماسک در خصوص توییتر

ایلان ماسک با خرید توییتر خودش را وارد دردسر تازه‌ای کرد و سفر او تا این لحظه با این کمپانی به نرمی و راحتی صورت نگرفته، در همین راستا خود ماسک نیز با تغییر متوالی مواضع خود برای آینده کمپانی احتمالا به طور قطع نمی‌داند سرنوشت سیاست درآمدی توییتر در آینده چه خواهد بود و افراد حاضر در رسانه، مانند ما که دیگر نمی‌توانیم به طور حتم آینده این کمپانی را پیش بینی کنیم.

با این حال ماسک اخیرا اذعان کرده که در نظر دارد فراوانی و گستردگی تبلیغات در توییتر را کاهش دهد و او حتی اظهار کرده که یک سرویس اشتراکی با پشتیبانی از هیچ گونه تبلیغاتی را با قیمت بالاتر ارائه می‌کند. او در توییت اخیر خود بیان کرده که تبلیغات در توییتر زیاد و گسترده است و در همین راستا اطلاعات و جزئیات دقیقی نیز در خصوص برنامه‌ها برای ارائه مدل اشتراکی جدید ارائه نکرده است.

ماسک با این حال از زمانی که این پلتفرم را در اکتبر خریداری کرد به صورت مداوم در خصوص تنوع بخشیدن به درآمدهای توییتر و دوری از مدل درآمدی، که فقط مبتنی بر تبلیغات است تاکید کرده اما در عمل حداقل در دید کلی و عمومی فعلا مشخص نیست که این هدف چگونه قرار است در نهایت پیاده‌سازی شود.

ایلان ماسک توییتر

توییتر با ورود ماسک به ارائه تیک آبی در ازای دریافت مبالغی پرداخت و شرکت‌های تبلیغاتی نیز با ورود مدیرعامل جدید به دلیل نگرانی از سیاست‌های مدیریت محتوا از فعالیت در توییتر مقداری عقب نشینی کرده‌اند.

توییتر همچنین در مدت زمان اخیر در ادامه تغییر سیاست‌ها، ممنوعیت 3 ساله تبلیغات سیاسی در این پلتفرم را در ابتدای سال جاری میلادی کاهش داد و این کمپانی همچنین نزدیک به 40 درصد از مهندسان داده و افرادی که در بخش تبلیغات کمپانی مشغول به کار بودند را برکنار کرد.

  • ایلان ماسک چوب حراج به لوازم اداری توییتر زد
  • ایلان ماسک در لبه پرتگاه؛ فروش اشتراک سالیانه توییتر بلو
  • ایلان ماسک به‌دنبال جبران مافات؛ حراج نام‌ های کاربری مشهور توییتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا