فناوری

عرضه حالت مولتی پلیر هاردکور با آمدن فصل دوم Modern Warfare 2

اینفینیتی وارد توسعه دهنده بازی Modern Warfare 2 به تازگی تایید کرده که همراه با ارائه فصل دوم از این بازی، قرار است Mode هاردکور (Hardcore) برای مهیا کردن یک حالت چندنفره چالش‌برانگیز و سخت همراه با زمان کشتن بسیار سریع و غیرفعال‌سازی HUD را در دسترس قرار دهد.

توسعه دهنده در ادامه اذعان کرد که فصل دوم شامل محتوای کاملا جدید برای مدرن وارفر 2 و بازگشت حالت Resurgence و مپ کوچک و جدید برای این حالت در وارزون 2.0 می‌شود. در همین راستا همچنین قرار است علاوه بر حالت هاردکور، رتبه‌بندی‌ها نیز به Modern Warfare 2 بازگردد و علاوه بر این، نقشه جدید مولتی پلیر، مدهای جدید و همچنین سلاح‌های جدید نیز قرار است در این بازی با آمدن فصل 2 ارائه شود.

در همین رابطه انتظار می‌رود جزئیات بیشتری در مورد فصل 2 این بازی در اواخر این هفته از طریق یک پست وبلاگی اطلاع رسانی شود و همانطور که گفته شده نیز ظاهر وارزون 2 قرار است با تغییرات هیجان انگیز مربوط به gulag که احتمالا پلیرها یک به یک در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و سیستم لوت و loadout جدید همراه باشد.

هاردکور Modern Warfare 2

در همین راستا گفته شده که جزئیات ظاهری و مپ‌های فصل دوم وارزون نیز در ماه دسامبر لو رفته است. طبق گزارش‌ها فصل 2 قرار است با مپ چندنفره Castle که در واقع در Call of Duty World at War و همچنین ریمستر Call of Duty Vanguard بود عرضه خواهد شد.

ارائه رتبه بندی پلیرها نیز قرار است بر رقابت آن‌ها بیافزاید و همچنین جوایزی نیز برای نفرات برتر در نظر گرفته شده است. فصل دوم وارزون قرار است در 26 بهمن عرضه شود و احتمالا همراه با عرضه فصل دوم مدرن وارفر 2 نیز خواهد بود.

  • کاهش مشکلات کرش کردن بازی و باگ های دیگر با آپدیت جدید وارزون 2
  • احتمالاً فصل دوم بازی COD: Modern Warfare 2 با تأخیر منتشر می‌شود
  • روند کاهش گیمر Warzone 2 در هفته های اخیر بیش از انتظار بوده

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا