بازی هافناوریکسب و کار

وب کم 4K مایکروسافت حتی برای Xbox One

شرکت Microsoft در سال 2019 یک وب کم با رزولوشن 4K را راهی بازار خواهد کرد. این در حالی است که حتی برترین وب کم های موجود در بازار، عمدتا از حداکثر رزولوشن FHD پشتیبانی می کنند. راه های امنیتی بیومتریک جزو برترین ویژگی های امنیتی این روزها هستند. شرکت مایکروسافت نیز برای افزایش امنیت در سیستم عامل ویندوز 10، قابلیت Windows Hello را معرفی کرده است.

این ویژگی نیازمند یک وب کم مناسب و با کیفیت است و وب کم کمپانی مایکروسافت نیز برای همین منظور بهینه شده است. این برای اولین بار است که یک شرکت سازنده OS چنین محصولی را برای کاربردهای متفاوت راهی بازار می کند. همانطور که می دانید، مایکروسافت دوربین کینکت را از کنسول های Xbox One حذف کرده است؛ با این وجود این دوربین از ویژگی های Kinect نیز در این کنسول بازی پشتیبانی خواهد کرد.

وب کم جدید مایکروسافت به درگاه USB-C متصل می شود و می تواند در کنار Surface Hub 2 نیز مورد استفاده قرار گیرد. Surface Hub 2 ها دارای چندین درگاه USB-C در اطراف بدنه است و می تواند از دوربین جدید در هر بخشی از خود پشتیبانی می کند. به هر حال احتمالا برخی از ویژگی های این دوربین هنوز ناشناخته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا