بازی هافناوریکسب و کار

هوآوی نسخه ویژه‌ای از Mate 20 Pro و Nova 4 به مناسب فروش 200 میلیون دستگاه عرضه کرد

2 روز پیش در خبرها اعلام کردیم که هوآوی به هدف خود که فروش 200 میلیون گوشی هوشمند در سال 2018 بود، دست پیدا کرده است. این موضوع با وجود تمام سنگ‌اندازی‌های دولتمردان آمریکایی برای جلوگیری از ورود محصولات این کمپانی به خاک آمریکا و بدنام کردن محصولات این کمپانی تحت عنوان "تهدیدی برای امنیت ملی" حاصل شده است. سری گوشی‌های P20 و Mate 20 هر دو با استقبال خوبی از سمت خریداران و تحلیلگران این صنعت روبه‌رو شدند. گزارشی اعلام کرده است که بیش از 16 میلیون از گوشی‌های پی20 فروخته شده که نیمی از آنها را خانم‌ها خریداری کرده‌اند. هوآوی همچنین گزارش داده است که از زمان عرضه گوشی‌های میت 20 در ماه اکتبر، 5 میلیون دستگاه از آن به فروش رسیده و انتظار آنها فروش 20 میلیونی است.

حالا غول چینی تکنولوژی جهان به مناسبت فروش 200 میلیون گوشی هوشمند در سال 2018، یک نسخه ویژه از گوشی بالارده خود، یعنی Mate 20 Pro ارائه کرده است. رئیس بخش موبایل این شرکت، He Gang در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی Weibo این موضوع را اعلام کرده است. این نسخه ویژه از گوشی که در رنگ زمرد سبز عرضه می‌شود، مشابه با گران‌ترین نسخه از میت 20 پرو، دارای 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است. البته هوآوی نسخه ویژه‌ای از Nova 4 را نیز در رنگ قرمز (Secret Red) عرضه کرده است.

هر دو گوشی جدید با لوگوی خاص در قاب پشتی عرضه شده‌اند که به فروش 200 میلیون گوشی هوآوی در طول سال اشاره دارد. در خصوص قیمت این دو نسخه جدید از گوشی‌های نووا 4 و میت 20 پرو هنوز حرفی به میان نیامده است، اما فروش هر دوی آنها از 1 ژانویه در چین آغاز خواهد شد. با وجود جوی که علیه این کمپانی در خارج از خاک چین اتفاق افتاده است، انتظار می‌رود که استقبال مردم در داخل از این دو گوشی بسیار بالا باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا