بازی هافناوریکسب و کار

ایده جدید شیائومی برای جایگاه دوربین‌های سلفی – پتنتی عجیب و نوآورانه

استفاده از نمایشگرهای تمام صفحه در گوشی‌های هوشمند این روزها بسیار رایج است. شرکت‌ها راهکارهای متفاوتی در بدون حاشیه کردن گوشی‌های هوشمند خود دارند، اما یک موضوع در میان همه آنها مشترک است؛ بیشترین استفاده از نمایشگرهای تمام صفحه در گوشی‌های بالارده و میان‌رده است. اما گوشی‌های میان‌رده چطور؟ به نظر می‌رسد که شیائومی یک راه مناسب برای گوشی‌های پایین‌رده در نظر گرفته است و این موضوع را می‌توان از آخرین پتنت ثبت شده توسط شرکت دریافت.

در پتنتی که به تازگی منتشر شده، شیائومی گوشی هوشمند خود را به گونه‌ای طراحی کرده است که دوربین سلفی در گوشه بالایی دستگاه جای گرفته است. بریدگی‌هایی که در گوشه‌های نمایشگر طراحی شده کوچکتر از حفره‌هایی است که درون نمایشگر جای می‌گیرند. در برخی از این تصاویر مشخص است که حتی نیاز به بریدگی خاصی برای قرار گرفتن دوربین نیست.پتنت گوشی شیائومی با دوربین سلفی در دو گوشه

ممکن در نگاه اول ظاهر این پتنت‌ها برای شما هم عجیب و غریب به نظر آیند؛ اما اگر ترند روز به سمت استفاده از دوربین‌های سلفی دوگانه پیش برود، شیائومی احتمالاً راه حل مناسب‌تری برای محل قرارگیری آنها پیدا کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا