بازی هافناوریکسب و کار

معرفی برنامه SplitCloud: دو موزیک را همزمان گوش کنید

گوش دادن به موسیقی همیشه کار لذت بخشی بوده است اما این مورد زمانی لذت خود را از دست می‌دهد که دوست شما نیز قصد داشته باشد به یک موزیک دیگر گوش کند و شما نیز قصد عوض کردن موزیک خود را نداشته باشید. معمولا در این شرایط یکی از طرفین راضی می‌شود و در آخر نیز یک موزیک تا آخر طول مسیر پخش خواهد شد. اما با برنامه SlpitCloud این نگرانی کاملا از بین خواهد رفت و شما به راحتی می‌توانید هم زمان هم به موسیقی خود و دوست شما نیز همزمان به موسیقی خودش گوش بدهد.

طرز کار با این نرم افزار همانند سایر نرم افزار‌های معرفی شده در سخت افزارمگ بسیار ساده است و تنها با چند دقیقه کار با برنامه قادر خواهید بود به تمامی المان‌های آن به راحتی دسترسی داشته باشید. در ابتدا نرم افزار را از طریق لینک آخر صفحه از گوگل پلی بر روی دستگاه خود نصب کنید.

بعد از وارد شدن به نرم افزار محیط کار با آن همانطور که گفته شد بسیار ساده و معمولی است، متاسفانه به دلیل رایگان بودن نرم افزار تبلیغاتی در پایین صفحه نمایش داده می‌شوند که ضربه زیادی به طراحی نرم افزار زده است اما صدمه‌ای به کاربردی بودن نرم افزار وارد نشده است.

در منوی پایین نرم افزار شاهد حضور 4 گزینه هستید که هر یک کاربرد‌های متفاوتی با یکدیگر دارند. از سمت چپ که بخواهیم شروع به توضیح آن‌ها بکنیم باید بگوییم که گزینه اول برای پخش هر دو موزیک می‌باشد و همانطور که گفته شد می‌توانید موزیک گوش سمت چپ هندزفری خود را در بخش بالایی اجرا کنید و همینطور موزیکی که قصد پخش آن بر روی گوش سمت راست را دارید در بخش پایینی اجرا نمایید.

Split Cloud

گزینه دوم که یک فلش به سمت پایین است برای تنها پخش شدن موزیک انتخاب شده بخش پایینی بر روی هر دو گوش می‌باشد. این مورد برای فلشی که به جهت بالا است نیز صدق می‌کند و می‌توانید موزیکی که در بخش بالایی نرم افزار درحال اجرا بود را بر روی هر دو گوش پخش نمایید.

البته یک گزینه دیگر نیز وجود دارد که هر دو فلش بالا و پایین را نشان می‌دهد. کاربرد این گزینه همانند گزینه اول است و موزیک بالا و پایین را به ترتیب در گوش چپ و راست پخش می‌نماید.

انتخاب موزیک نیز در این نرم افزار بسیار راحت است و تنها کافی است بر روی آیکون ذره بین لمس کنید تا وارد بخش جذاب استریم این نرم افزار شوید. بله این نرم افزار مستقیم به سرویس‌های پخش موزیک که از نمونه‌های آن می‌توان به SoundCLoud اشاره کرد متصل است و حتی می‌توانید موزیک مورد نظر خود را در صورت نداشتن بر روی حافظه داخلی از این طریق پخش نمایید.

Split Cloud

همچنین با انتخاب گزینه Library وارد حافظه داخلی گوشی خواهید شد و با استفاده از این گزینه قادر خواهید بود تا موزیک‌هایی که در خود دستگاه موجود هستند را به راحتی برای هر یک از گوش‌های مورد نظر پخش نمایید.

امیدواریم این نرم افزار مفید بوده باشد. نظر شما چیست؟

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا