بازی هافناوریکسب و کار

عمر باتری Honor V30 Pro مشخص شد: پرچمدار باتری آنر

آنر دو ماه پیش بود که از تلفن همراه جدید خود با نام Honor V30 Pro پرده برداری نمود و بعداز گذشت یک ماه از رونمایی این دستگاه، بلاخره شاهد حضور آن در بازار بودیم. حضور سخت افزار قدرتمند باعث شده است تا این دستگاه به یک غول قدرتمند تبدیل شود و بتواند در هر زمینه‌ای حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

حضور پردازنده Kirin 990 با پشتیبانی از شبکه مخابراتی 5G و 8 گیگابایت رم در کنار حضور حافظه‌های داخلی 128 گیگ و 256 گیگ از مشخصات اصلی این دستگاه هستند. حضور صفحه نمایش 6.57 اینچی با رزولوشن 2400×1080 در کنار پنل IPS نیز این دستگاه را در این بخش نیز بی‌نیاز کرده است.

قیمت دستگاه با وجود سخت افزار قدرتمند آن حدود 580 دلار است که چیزی در حدود نصف قیمتی است که باید برای تلفن همراهی مثل Huawei Mate 30 Pro بپردازید.

لابراتور جی اس ام آرنا بعد از دریافت این دستگاه به بررسی آن پرداخته است و بعد از گذشت یک هفته از بررسی این دستگاه، نمره باتری آن توسط این سایت منتشر شده است. آنر برای این دستگاه از یک باتری 4100 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است که در عدد مقدار زیادی از باتری است. سال 2020 را می‌توان سالی برای حضور باتری‌های 4000 میلی آمپر ساعتی دانست و بعید نیست که به زودی شرکت‌های زیادی از استفاده از باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت دست کشیده و به دنبال عدد‌های بالاتر بروند.

Honor V30 Pro

در تست‌های انجام شده توسط جی اس ام آرنا آنر وی 30 پرو توانسته است تا عدد 102 ساعت را به عنوان نمره باتری خود کسب کند. این عدد به سه بخش مکالمه، وب گردی و بخش ویدیو تقسیم می‌شود که V30 Pro در هر سه بخش عملکرد راضی کننده و عالی از خود نشان داده است. آنر وی 30 پرو حدود 21 ساعت مکالمه در حالت 3G داشته است، 16 ساعت و 17 دقیقه وب گردی با این دستگاه انجام شده است و این دستگاه توانسته است تا چیزی در حدود 15 ساعت و 32 دقیقه به بخش ویدیو بپردازد.

البته آنر تنها به عمر باتری اهمیت نداده است و برای بخش آداپتور و پشتیبانی از شارژ سریع نیز اقدامات عالی برای این دستگاه 600 دلاری انجام داده است. پشتیبانی از شارژ سریع 40 واتی و حضور این آداپتور در جعبه دستگاه می‌تواند نکته خوبی برای خریداران این تلفن همراه باشد و نگرانی آن‌ها را از عمر باتری به طور کامل رفع نماید.

با استفاده از آداپتور 40 واتی دستگاه می‌توانید در 50 دقیقه از 0 درصد به 100 درصد برسانید. جالب است بدانید که حدود 80 درصد باتری این تلفن تنها در 30 دقیقه اول شارژ خواهد شد و مابقی زمان گفته شده برای 20 درصد است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا