بازی هافناوریکسب و کار

دریافت درایور جدید Radeon Adrenalin 2019 Edition 19.6.3 به همراه توضیحات

کمپانی AMD جدید ترین بروزرسانی درایور های گرافیکی خود را از طریق برنامه آدرنالین ارائه کرد؛ درایور Radeon Adrenalin 2019 Edition 19.6.3 به تازگی منتشر شده و همین حالا از طریق وب سایت سخت افزار به صورت مستقیم قابل دریافت است.

درایور Radeon 19.6.3 ضمن پشتیبانی از بازی های جدید، بهبودهایی را نیز به همراه دارد. این درایور از بازی F1 2019 پشتیبانی می کند؛ این بازی جدید ترین عنوانی است که نیازمند پشتیبانی اختصاصی است. هر جند که AMD در این درایور برخی بهبودها را اعمال کرده است، اما برخی از مشکلات به قوت خود باقی هستند. درایور Radeon 19.6.3 برای کارت گرافیک و APUهای این شرکت منتشر شده است.

بهبودهایی که در زمینه این درایور اعمال شده اند، شامل مشکلات Radeon ReLive، بهبود مشکلات اورکلاک حافظه و GPU در پیکربندی های Eyefinity، مشکلات سیاه شدن صفحه در برخی نمایش های آنلاین، مشکلات ضبط و ناسازگاری با برخی لپ تاپ ها هستند. همچنین برخی ناسازگاری هایی که در درایور کشف و اعلام شده است نیز شامل مشکلات تشخیص گرافیکی در نوت بوک ASUS TUF Gaming FX505، برخی ناپایداری های Radeon WattMan در کارت گرافیک AMD Radeon VII، ناپایداری لپ تاپ ACER Swift 3 در صورتی که این بروزرسانی را با Custom Clean Installation دریافت نماید و مشکلات نصب درایور در Ryzen APU در صورتی که توسط گزینه اکسپرس نصب شوند، از جمله این مشکلات است.

به هر حال در صورتی که از لپ تاپ های فوق و یا APUهای Rayzen استفاده می کنید، توجه به گزینه های بالا را به شما توصیه می کنیم. در ادامه می توانید درایور Radeon 19.6.3 را به صورت مستقیم دریافت کرده و عملکرد کارت گرافیک خود را بهبود ببخشید.

دریافت درایور Radeon 19.6.3

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا