بازی هافناوریکسب و کار

گوگل بخش‌های مهم ویدیو را در نتایج جستجو ارائه خواهد کرد!

ظاهرا گوگل در حال ایجاد تغییراتی پیشرفته در جستجوی خود است و به تازگی قرار است تا بخش‌های مهم ویدیو را در نتایج جستجو به صورت برجسته و هایلایت ارائه دهد. در نتیجه اگر به دنبال بخش خاصی از یک ویدیو باشید می‌توانید از طریق جستجو در وب به این نتایج در ویدیو دست یابید.

بخش‌های مهم ویدیو در نتایج جستجو گوگل

جستجوی Google اکنون می‌تواند لحظات خاص را در یک ویدیو بر اساس زمان‌سنج‌های عرضه شده توسط سازندگان برجسته کند. در نتیجه شما می‌توانید مستقیماً به مرحله پنجم یک ویدیوی راهنمایی پرش کنید یا در یک کنسرت به یک آهنگ مورد علاقه بروید و بخش مورد نظر خود را در یک ویدیو پیدا کنید.

 نتایج جستجو گوگل

نمایه سازی و indexing ویدیو در ابتدا فقط به زبان انگلیسی در دسترس خواهد بود اما در آینده به تمامی زبان‌ها ارائه خواهد شد. با این حال، گوگل تولیدکنندگان را ترغیب به اضافه کردن وضعیت زمانی در ویدیوها می‌کند تا بخش‌ها مختلف یک ویدیو مشخص باشد و در جستجو بتوان یک بخش مورد نظر را پیدا کرد. گوگل فقط به توصیف ارائه دهندگان تکیه نکرده و برای کارایی بیشتر با برخی از توسعه دهندگان فعالیت خود را آغاز کرده تا وضعیت جستجوی فیلم و ویدیو در گوگل بهبود یابد. در واقع این قابلیت گوگل نتایج دقیق تری را در جستجو در ویدیوها در اختیارتان قرار دهد و شاهد عملکرد فوق‌العاده بالایی در این زمینه خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا